گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی و ساخت ویلای چوبی

ویلای رویاهای خود را از ما بخواهید..

اشخاصی که به دنبال داشتن ویلا هستند ، قطعا عاشق طبیعت و آرامش هستند . بعضی افراد برای داشتن منحصر به فرد خود به دنبال ویلاهای اماده نمی روند . که بسیار کار خوبی است . ویلاهای از قبل ساخته شده قطعا مطابق روحیه شما نیست . شما میتوانید یک ویلای کوچک داشته باشید ولی از آن ویلا لذت ببرید و مطابق با سلیقه و علایق شما باشد . تا اینکه یک ویلای بزرگ با کلی فضای پرت داشته باشید .طراحی و ساخت ویلای چوبی درای نکات طراحی است که باید به آن رعایت کرد.

طراحی ویلا چوبی تراس

طراحی و ساخت ویلای چوبی

یکی از رویاهای مردم دنیا داشتن یک کلبه چوبی است . این کلبه چوبی و ویلای چوبی رویایی و دور از دسترس نیست . مردم اروپا و امریکا به شدت عاشق و شیفته این گونه ویلا ها هستند .

چوب یکی از ممصالح گران قیمت است و افراد فکر میکنند برای داشتن ویلای چوبی باید هزینه زیادی صرف کنند . در ایران با صرف یک هزینه معقول و مصالح مناسب میتوانید ویلای رویایی خود را داشته باشید .طراحی و ساخت ویلا چوبی خاص

 

مزایای طراحی و ساخت ویلای چوبی

 

داشتن اشپزخانه رویایی و مدرن وشیک چوبی

نورپردازی خاص

استفاده از تیره های چوبی در طراحی داخلی

استفاده از پنجره های بی نظیر و رویایی

و در اخر آرامش حس خوب چوب

طراحی و ساخت ویلا چوبی داخلی

 

سقف های چوبی باعث میشود معماری داخلی ویلای ما گرم و حس صمیمی داشته باشد . و در دکوراسیون داخلی ویلا فضاهای دنجی به ما می دهد . در سقف های چوبی میتوان با استفاده از هالوژن ها و لوسترهای خاص نورپردازی خاصی داشت .

میتوان از اکسسوری های چوبی در دکوراسیون داخلی استفاده کرد و از حس ناب چوب لذت برد .

یک ویلای چوبی در مقابل اجرای تاسیسات برای شما محدودیت ایجاد نمی کند . و به راحتی میتوان تاسیسات گرمایشی و سرمایشی را استفاده کرد .

https://www.instagram.com/p/B7tS_8yj4cE/

 

مقابله با حشرات در ویلای چوبی

یک باور اشتباه وجود دارد که ویلاهای چوبی مقابل حمله موریانه ها قارچ ها و حشرات میرسنند . و افرادی میگویند با اشباع کردن چوب میتوان جلوگیری کرد . ولی این کار باعث افزایش هزینه می شود . اتصالات چشب و چوب را ضعیف میکند . در اینجا باید بگوییم که برای مثال چوب روس به علت مقاومت بالای آن گزینه مناسب برای ساخت ویلای چوبی است و در برابر خطرات مقاومت بالایی دارند . و قطع ارتباط مستقیم ستون و دیوار با خاک  به وسیله نانو عایق ها میتوان از هزینه های اضافی مثل اشباع کردن چوب جلوگیری کرد .

 

 

طراحی و ساخت ویلا چوبی در جنگل

 

طراحی ویلا چوبی حمام

 

 

طراحی ویلا چوبی بالکن

 

طراحی و ساخت ویلا چوبی مدرن

 

جهت مشاوره طراحی خود با ما تماس بگیرید

 

منابع:

https://www.pinterest.com/pin/482025966367167607/

https://www.pinterest.com/pin/415808978091352668/

https://www.pinterest.com/pin/235594624229098651/

https://www.pinterest.com/pin/567453621798826530/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *