گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی باغچه قبل و بعد

در این مقاله قصد داریم به بررسی بازسازی باغچه قبل و بعد آن بپردازیم. استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی ویلا در سرخاب ، بازسازی آپارتمان و ساختمان در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی باغچه

بازسازی باغچه

در بازسازی های ویلاهای قدیمی و خانه های ویلایی که در بافت شهری هستند، بازسازی حیاط یا باغچه ی موجود می تواند بهترین گزینه باشد. باید به نکاتی که در ادامه گفته می شود توجه کرد. 

بازسازی باغچه قبل و بعد
متریال های مناسب منطقه می تواند دوام باغچه ی شما در طول سال را افزایش دهد.

باغچه
متریال و یا مصالحی هم چون ترموود درب میتواند حس طبیعت را کنار پوشش گیاهی برای شما چند برابر کند.

بازسازی باغ
در حیاط خود به این نکته خیلی توجه کنید. فرقی نمی کند متراژ حیاط شما کوچک است یا بزرگ سعی کنید حاشیه های کناری حیاط از درخت یا گیاهان بلند قد استفاده شود و هرچه به وسط حیاط زدیک تر می شوید قد گیاهان کوتاه تر شود.

Reconstruction of the garden
سعی کنید از پوشش گیاهی رونده روی دیوار، آلاچیق یا حتی یک اکسسوری قدیمی استفاده کنید، تا جلوه ی خاصی به فضای شما دهد.

بازسازی باغچه | بازسازی ساختمان و شرکت در کرج | بازسازی آپارتمان در کرج | استودیو تجویدیبازسازی باغچه به سبک سنتی

می توانید از حیاط پشتی یا حیاط خانه خود به عنوان یک فضای دنج استفاده کنید. بعضی ها بر این تصور هستند که حیاط فقط می تواند به سبک سنتی ایرانی طراحی شود.اما می توانید طراحی حیاط خود را کاملا مدرن و مینیمال انجام دهید. نور پردازی در حیاط امری مهم است چرا که با نورپردازی صحیح در شب آرامشی خاص در محیط ایجاد می شود.

بازسازی باغچه | بازسازی ساختمان و شرکت در کرج | بازسازی آپارتمان در کرج | استودیو تجویدی

به این موضوع توجه کرده اید که زمانی که تعطیلی پیش می آید. هجوم مردم به مسافرت و سفر به سمت شمال کشور زیاد می شود. دلیل این کار این است که انسان با همزیستی در طبیعت حس آرامش می گیرد. بازسازی باغچه و حیاط با افزایش زندگی شهرنشینی و گران شدن قیمت ویلاها که افراد آخر هفته خود را بتوانند بگذرانند، در واقع گزینه مناسبی برای قشر متوسط جامعه می باشد چرا که می تواند در کیفیت زندگی افراد تاثیر مستقیم داشته باشد و به ارزش مالی ملک شما اضافه کند. 

طراحی باغچه

بازسازی باغچه

استودیو معماری تجویدی با به روز ترین روش ساخت و طراحی ، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه، به واقعی ترین و بهترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *