گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی خانه در شهر کرج

در این مقاله به بازسازی خانه در شهر کرج خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی خانه در شهر کرج

وقتی نیاز به بازسازی ساختمان و خانه دارید، اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد مشورت با یک بنای خوب است. بازسازی خانه در شهر کرج به دلیل وجود ساختمان های قدیمی بسیار در این شهر، یکی از پر درخواست ترین موردها در تغییر فضای خانه است.

بازسازی کرج

بسیاری از خانه های قدیمی در کرج نیاز به مرمت و بازسازی دارند، خیلی از ساختمان‌های تازه ساز نیز، نیاز به تغییر و بهینه سازی دارند.

 

در این زمینه می‌توان از یک استاد کار بنایی ماهر کمک گرفت، اما سوال این است آیا کمک گرفتن از تجربه یک بنا کافی است؟

برای هر کدام از خدمات بنایی مانند گچ کاری ، سیمانکاری کاشی کار و … می‌توانید متخصص و استادکار ماهر پیدا کنید؟

آیا علم معماری و سازه برای منزل شما نباید در نظر بگیرید؟

کار بنایی در کرج را به چه کسی بسپاریم؟

آیا در این تغییرات منزل نورپردازی یا عوامل دیگر مربوط به اقلیم شهر کرج نباید در نظر گرفته شود؟

 

شومینه کرج

در چه مواردی ، خانه در کرج نیاز به بنایی دارد ؟

بعضی اوقات ساختمان و منزل شما به تعمیرات و بازسازی پیدا می‌کند، در این مواقع باید از گروه های مهندسی استفاده کنید تا تعمیرات شما به بهترین و صحیح ترین حالت انجام شود. در تعمیرات و تغییر خانه فقط زیبایی نباید مد نظر باشد، بلکه باید تمام موارد تاسیساتی در نظر گرفته شود.

استودیو طرح و ساخت تجویدی ، بازسازی آپارتمان در تهران

تعمیر سقف در بازسازی خانه

عایق حرارتی و صدا، جلوگیری از نفوذ رطوبت، کاهش ارتفاع سقف های بلند، اجرای نورپردازی بر روی سقف کاذب و پوشش مناسب برای سقف های که نمای زیبایی ندارند.

یکی از ویژگی های نوسازی سقف کاذب با گچ که بسیار مورد توجه افراد است، امکان انتخاب انواع طراحی های زیبا از گل و بوته گرفته تا طرح های اسلیمی است. معمولا قالب هایی با طرح های مختلف از قبل ساخته شده و ملات گچ را درون آن قالب گیری می‌کنند.

طراحی و اجرای ویلا در کردان

سقف نیازیت در این سقف ها، استفاده از تیرچه های فلزی و آرماتور های جداگانه به جای میل گرد زیگزاگ کاربرد دارد. از تفاوت های عمده تیرچه های نیازیت با سایر آن‌ها، می‌توان به عدم نیاز در آن اشاره کرد.

https://www.instagram.com/p/CC_JIeejbmc/

 

سقف در سازه های گوناگون به عنوان یکی از اساسی ترین عناصر معماری داخلی مطرح است. از این بخش در ساختمان های یک و دو طبقه برای جلوگیری از ورود نور آفتاب، برودت، باران و برف و همچنین جداسازی طبقات از یکدیگر استفاده می‌شود. برای افزایش جذابیت و زیبایی ساختمان، همچنین رفع عیب های آن تعمیر و بازسازی سقف دارای اهمیت است.

سقف در بازسازی کرج ، طراحی و اجرای ویلا در کردان

مشاوره طراحی و بازسازی خانه شما در کرج به صورت آنلاین

گروه معماری تجویدی میتواند به صورت غیر حضوری و تلفنی مشاورت رایگان بدهد برای مشاوره رایگان اینجا کلیلک کنید .

مشاوره رایگان

بازدید از منزل شما

طراحی

اجرا

دکوراسیون داخلی و چیدمان

پشتیبانی بازسازی

استودیو طرح و ساخت تجویدی ، بازسازی آپارتمان در تهران

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.google.com/search?q=%DA%A9%D8%B1%D8%AC&tbm=isch&tbs=isz%3Al&hl=en&sa=X&ved=0CAEQpwVqFwoTCJiUrfD47OoCFQAAAAAdAAAAABAI&biw=1903&bih=1089#imgrc=PpmFmbI0mmCSVM

https://www.pinterest.com/pin/37506609375039740/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *