گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی مدرن

بازسازی تخصص ماست.

 

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی مدرن

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی مدرن وقتی یک فرد تصمیم به بازسازی می گیرد باید بعد از مرحله انتخاب گروه مهندسی برای بازسازی منزل خود به سبک مورد علاقه خود فکر کند .

بررسی این که روحیه افراد به چه سبک های دکوراسیون مطابقت دارد بر عهده گروه معماری میباشد . وقتی فرد سبک دکوراسیون مدرن را برای بازسازی منزل خود انتخاب کرد باید به نکات زیر توجه کند .بازسازی مدرن

اصول سبک دکوراسیون مدرن

در دکوراسیون مدرن خطوط صاف استفاده می شود . برای مثال در سقف باید از کناف های ساده و مدرن استفاده کرد . درواقع کناف هایی که دارای تزیینات هستند جایگاهی در سبک دکوراسیون مدرن ندارند .

نکته دیگر استفاده از رنگ های روشن در سبک مدرن است . وقتی میخواهید بعد از بازسازی منزل خود یک خانه مدرن داشته باشید باید حتما از رنگ های روشن استفاده کنید . برای مثال رنگ کاغذ دیواری ها یا دیوارها بهتر است از رنگ های خنثی و روشن استفاده شود .

بازسازی مدرن خاص

یکی دیگر از ویژگی های سبک مدرن پنجره های بزرگ است . در واقع این سبک میخواهد اتصال بین فضای بیرون و داخل را برقرار کند . این پنجر های مدرن باعث ورود نور زیاد به فضا می شود که نور زیاد ویژگی سبک مدرن است .

بعد از بازسازی مرحله چیدمان انجام میپذیرد . بری اینکه یک چیدمان مدرن داشته باشیم باید مبلمان استفاده شده در فضا دارای حداققل تزیینات باشد . مبلمان در سبک مدرن باید بر اساس کاربرد آن در فضا قرار بگیرد . در واقع هیچ مبلمان اضافه که از آن کاربری نمیگیریم نباید در فضا باشد .

https://www.instagram.com/p/B9XBn24jfD7/

اشپزخانه به سبک مدرن

اشپزخانه مدرن باید قوانین سادگی سبک مدرن را دنبال کند . باید کابینت های طراحی شده بدون تزیینات باشد . کف اشپزخانه باید از کف پوش های مانند سنگ پارکت استفاده شود .

بازسازی مدرن اشپزخانه

 

نکات مهم در دکوراسیون به سبک مدرن

عدم وجود تاریکی که در بالا ذکر شد وجود پنجره های بزرگ باعث پر نور تر شدن فضا می شود. اجازه دهید پنجره ها با حداقل تعداد پرده پوشش داده شود . وجود یک تور کافی است تا نور به راحتی به فضای شما دست یابد .

نکته بعدی احساس راحتی کردن با فضای منزل است . وقتی در طراحی داخلی از خطوط صاف وساده استفاده می شود برای این است که فرد در ان فضا احساس راحتی کند . پس سعی کنید از فرم های ساده و خطوط تمیز استفاده کنید .

بازسازی به سبک مدرن

 

در اخر باید گفت وقتی دکوراسیون خانه قدیمی شما را عصبی میکند نگران نباشید . به دنبال سبک مورد علاقه خود بروید ،  اگر بدانید چه میخواهید و چگ.نه باید آن را انجام دهید روند بازسازی و تغییر سبک منزل خود نه تنها خسته کننده نخواهد بود بلکه برای دیدن نتیجه عالی هیجان زده خواهید بود .

بازسازی مدرن دستشویی

 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *