گالری ما

اطلاعات تماس

دیزاین خانه های کوچک مدرن

در این مقاله به دیزاین خانه های کوچک مدرن خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

دیزاین خانه های کوچک مدرن

در خانه های با متراژ کم باید از سبک‌هایی که دارای جزییات بسیار هستند دست پوشی کنیم. سبک مدرن مینیمال مناسب خانه‌های کوچک می‌باشند. دیزاین خانه‌های کوچک مدرن کافیست چند نکته در آن رعایت شود.

بسیار افراد که در خانه‌های کوچک زندگی می‌کنند، دغدغه چیدمان اساس خانه خود را دارند و همیشه ذهنشان درگیر مساله نوع چیدمان است.

در خانه‌های کوچک سعی بر این باشد که از قفسه و کشوها بیشتر استفاده شود، زیرا باعث ایجاد ارزش در فضا خانه کوچک شما خواهد.

کافیست از رنگ‌های روشن استفاده کنید، وجود آینه درخانه‌های کوچک هم بسیار پیشنهاد می‌شود .

اگر سلیقه شما به سبک مدرن و مینیمال مطابقت ندارد و دوست دار این سبک نیستید، بهتر است با شناخت دیگر سبک‌ها گزینه‌های دیگر برای خانه دلگرم خود داشته باشید. برای مثال استفاده از باکس و جعبه‌ها چوبی می‌تواند یک مقدار فضاهای شما را به سبک بوهو نزدیک کند یا استفاده از چوب‌های قدیمی می‌تواند باعث ایجاد سبک شبی شیک در خانه شما شود.

دیزاین خانه های کوچک مدرن | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان ، ساختمان اداری در کرج

نور

نورپردازی در خانه‌های کوچک بسیار مهم است، خانه پر نورتر و در بعضی فضاها تلطیف نور و بازی با نور به زیباترشدن فضای شما کمک می‌کند.

رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی مسکونی یکی از مهم ترین عواملی است که به فضا روح میبخشد . در واقع یک دکوراسیون صحیحی و اصوی به دانش عمیقی از رنگ ها وابسته است. وقتی افراد روانشناسی رنگ‌ها را بدانند، در واقع فضایی را طراحی خواهند کرد که با روحیه شما و شخصیت شما هم خوانی  دارد.

بعضی افراد دوست دار تقارن نیستن و بعضی از سبک‌های دکوراسیون داخلی تقارن را دنبال نمی‌کنند. ولی همیشه باید تعادل را در نظر گرفت گاهی با ایده تقارن، تعادل فضا ایجاد می‌شود و گاهی با مکمل رنگ‌ها در مبلمان و فضا این تعادل ایجاد می‌شود. رنگ و طرح را وارد بازی تعادل کنید و در زمانی مناسب ماهیت و مفهوم را احساس کنید.

خونه دیزاین

سیرکلاسیون .

سیرکلاسیون یا مسیر رفت و آمد در دکوراسیون، امری مهم و ضروری است. وقتی مبلمان را در منزل خود چیدمان می‌کنید به مسیر رفت و آمد حتما توجه کنید. مسیرهای رفت و آمد را بین اساسی در نظر بگیرید. حدودا 90 سانتی متر می‌تواند فاصله مناسب حداقلی باشد. این نکته را در نظر بگیرید زیبایی در سادگی است و با شلوغ کردن اتاق از مبلمان و اثاثیه قطعا زیبایی نخواهیم دید.

دیزاین خانه های کوچک مدرن | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان ، ساختمان اداری در کرج

فرش

سعی کنید موقع خرید به ابعاد فرش دقت کنید بیرون گذاشتن قسمتی از کف اتاق از دور باعث زیبایی بیشتر می‌شود. 

دیزاین خانه های کوچک مدرن | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان ، ساختمان اداری در کرج

  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/56787645292785108/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *