گالری ما

اطلاعات تماس

سبک دکوراسیون داخلی بوهومیان

در این مقاله به سبک دکوراسیون داخلی بوهومیان خواهیم پرداخت.  استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

سبک دکوراسیون داخلی بوهومیان

سبک دکوراسیون داخلی بوهومیان یا به اصطلاح بوهو نا امیدند در این سبک، فرهنگ مردم نقش بسیارمهمی دارد که در خانه‌هایی با دکور بوهو معمولا لوازمی دیده می‌شود که با تمام وسایلی که تا به امروز دیده‌ایم تفاوت خاصی دارد، زیرا از فرهنگ مردم در فرانسه نشات می‌گیرد به این سبک کولی وار هم می‌گویند به معنای شخصی که زندگی غیر معمولی دارد.

بوهو

سبک دکوراسیون بوهومیان سعی بر این دارد که شباهتی با سبک‌های امروزی نداشته باشد، همچنین دچار روزمرگی نشویم ولی با قدرت درونی خود مانع از یکی شدن با متد روز می‌شود و به هیچ وجه دو وجهی نبوده و نخواهد بود.

سبک بوهو

سبک بوهو مختص کسانی است که عاشق خانه‌هایی پر از آرامش و جریان زندگی است و جزو دکوراسیون مدرن محسوب می‌شود. ولی در این سبک به هیچ وجه دو اتاق شبیه به یکدیگر نمی‌شوند و مختص افرادی است که خواهان زندگی بی قید و شرط  و سفر و مدام در سفر هستند.

بوهومیان

این سبک ترکیبی از رنگ‌ها و اجسام و الگوهایی از کل جهان است.

شبی شیک

رنگ در سبک بوهو

در این سبک رنگ خاصی تعریف نشده اما معمولا از رنگ‌های گرم بیشتر استفاده می‌کنند و ترکیب رنگ‌های این سبک است که باعث می‌شود این سبک از بقیه سبک‌ها جدا شود و معمولا رنگ‌های قهوه ای – سبز – طوسی پررنگ برای بیس کار بنفش – نارنجی و آبی برای روی کار استفاده می‌شود.

داخلی بوهو

دکور و تززینات در سبک بوهو

در این سبک برخلاف سبک مدرن که تاکید بر استفاده از حداقل وسایل دکوری دارد، باید تمام فضاها سرشار از تزیینات متنوع باشد. در این سبک از دکورهایی با ظاهر متفاوت در کنار هم استفاده می‌شود و استفاده از متریال‌هایی متفاوت مثل کتان و مخمل گرفته تا بافت‌های سنتی  و یا تزیین با قالیچه‌ها، کوسن‌ها و پرده‌هایی پر نقش و نگاری که در سفرهایتان خریده اید تزیین کنید تا با وجود رنگ های گرم به وجود آورنده‌ی  فضایی گرم و صمیمی شوید.

 بازسازی آپارتمان ، ساختمان اداری

مبلمان این سبک در مبل فروشی‌های شهر به راحتی پیدا نمی‌شود بلکه باید به مرور زمان آن‌ها را تهیه کنید. ولی تا حدودی مبلمان کلاسیک، با این سبک همخوانی دارد گویا هر قسمت از  خانه شما باید یادآور خاطراتی برای شما باشد. معمولا استفاده از مبلمان‌هایی راحت با کوسن‌های نرم و لطیف و با رنگ‌های تند و شاد بلافاصله می‌تواند حس سبک بوهو را منتقل کند.

سبک دکوراسیون داخلی بوهومیان | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان ، ساختمان اداری

در نتیجه

این سبک تلاش برای دورهم جمع شدن دارد و با تاکید براستفاده از قالیچه‌های پر نقش نگار روی زمین و مبلمان‌ها و صندلی‌های راحت با رنگ‌های گرم حس دور هم بودن را القا می‌کند پس از مبلمان‌های خشک و سلتنطی بپرهیزید و از فضای زندگی خود لذت ببرید.

سبک دکوراسیون داخلی بوهومیان | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان ، ساختمان اداری

https://www.instagram.com/p/CA0duw8jDza/

  استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/77546424820303396/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *