گالری ما

اطلاعات تماس

سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

در این مقاله به سبک دکوراسیون داخلی صنعتی خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی و نوسازی در تهران و کرج

سبک دکوراسیون داخلی صنعتی

اگر در نوع شخصیت شما مواردی به ظاهر ناخوشایند برای شما جذاب است و معمولا اهل تجملات و پشت صحنه نیستید، قطعا از مشتاقان سبک دکوراسیون داخلی صنعتی خواهید بود.

این سبک امروزه از معروف‌ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی می‌باشد قاعدتا تا ابه امروز با شنیدن سبک صنعت، فکر شما به سمت کارهای خشن-کارخانه‌ای و دشوار سوق می‌یابد،

اما اینطور نیست و فضای این سبک، فضایی پر جزییات و ظریف است ما شما را به آشنایی بیشتر این سبک همراه می‌کنیم .

صنعتی دکور

از ویژگی‌های بارز این سبک، این است که پشت صحنه‌ای در کار نیست و تمام جزییات کار به نمایش داده می‌شود. به عنوان مثال اگر از آجرهای بیرونی بدون رنگ و گچ و …در داخل فضای داخلی خانه خود استفاده کنیم، صحنه‌ای غیر قابل باور و نیمه کاره خواهیم داشت یا در گذشته سعی بر این بود سیم کشی‌های داخل کار را مخفی کنند. اما امروزه می‌توانیم با سیم کشی‌های رو کار سبکی صنعتی و فضایی دلنشین طراحی کنیم .

داخلی سبک صنعتی

این طرح با شعاری که استایل یا فرم دکوراسیون صنعتی، مستقیما از طبیعت ساخته شده است و صاحبان این سبک بر این باورند که این سبک شما را به دوران انقلاب صنعتی می‌برد و لوازمی در این طرح ها به چشم ما می‌خورد که حداقل برای 60 سال پیش بوده است.

استودیو طرح و ساخت تجویدی ، طراحی و اجرای ویلا در کردان

تاثیر بخش بصری در این سبک به قدری بالاست که گاهی ممکن است، با سبک مدرن و معاصر دچار خطا شوید، اما با دیدن لوازمی که مختص دکور صنعتی می‌باشد غیرممکن است سبکی دیگر به ذهن شما خطور کند.

اجرای ویلا

رنگ بندی این سبک کاملا از دوران صنعتی تبعیت می‌کند، استفاده از رنگ‌های بی‌روح و ساده اواخر دهه بیستم مثل خاکستری یا قهوه‌ای در این سبک بسیار رایج است و همچنین با استفاده از اتصالات پیچ و مهره و لوله کشی رو کار با مهره‌های بزرگ، هویت این طرح را می‌توان به نمایش گذاشت.

رنگ و بو و حس این طرح شباهت بیشتری به زندگی صنعتی دارد زیرا عدم بهره مندی خود را از طبیعت اثبات کرده است.

معمولا طراحی ابزارهای مورد استفاده در این طرح، هیچ قاعده و منظقی ندارد و در یک نگاه حس منتقل خواهد شد. یکی از ویژگی‌های جالب سبک دکوراسیون داخلی صنعتی این است که چند عدد وسیله دور ریختنی حجمی پرکاربرد و زیبا طراحی و کنار هم قرار گرفته شده است که خواهان بسیاری دارد.

بازسازی در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی ، طراحی و اجرای ویلا در کردان

در این سبک برخلاف سبک مدرن و مینیمال، ترسی برای استفاده از پلاستیک و مواد بی‌کیفیت وجود ندارد. خواهان این سبک مایل به استفاده از گیاهان برای زیبایی طرح خود نیستند اما در موارد خاص راضی به استفاده از گیاهان سختی مثل کاکتوس می‌شوند که همین گزینه باعث متمایز شدن این سبک با سبک‌های دیگر است.

خدمات ما

سبک دکوراسیون داخلی صنعتی | طراحی ، بازسازی ، نوسازی ، اجرای ویلا در تهران و کرج

در نتیجه کسانی که این سبک را برای محیط زندگی یا کار خود انتخاب می‌کنند به شدت انتقاد پذیر خواهند بود، زیرا از نظر خیلی از افراد این سبک زیبایی و آرامش ندارد.

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/458522805814539354/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *