گالری ما

اطلاعات تماس

سبک دکوراسیون داخلی مدرن

در این مقاله به سبک دکوراسیون داخلی مدرن خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن

آیا به دنبال طراحی منزل خود با سبک دکوراسیون داخلی مدرن هستید؟

دیزاین مدرن

چه مواردی در این سبک از طراحی باید رعایت شود ؟

با ماهمراه باشید تا در ادامه مطلب بیشتر راجع به سبک دکوراسیون داخلی مدرن صحبت کنیم.

دکوراسیون داخلی مدرن

ابتدا بهتر است در مورد کلمه مدرن بدانیم، مدرن کلمه ای لاتین  به معنای تازه باب شده یا تازه به کار گرفته شده می‌باشد.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

ما دارای دو هویت مدرن و پست مدرن هستیم، در گذشته اگر چیزی مد می‌شد، مثلا لباس بعد از مدتی به اصطلاح از مد می‌افتاد اما بعد از مدتی دوباره مد می‌شد. برای این که چنین معضلاتی دیگر پیش نیاید صاحبان سبک در هنر زمان را به دو بخش تقسیم کردند.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

از اوایل قرن بیست میلادی سبک مدرن سبکی نوپا و جدید نام گرفت و باقی این دسته بندی  قبل از تاریخ را پست مدرن نام گزاری کردند. بخش اول مثل کودکی نوپا و بخش دوم با دوام و ماندگار در تاریخ نام گرفت ولی همچنان از این سبک استفاده می شود و خواهان زیادی دارد.

کابینت مدرن

سبک دکوراسیون داخلی مدرن | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی شرکت و ساختمان اداری در تهران

رنگ سفید رنگ ذهن‌های روشن و بسیار پرطرفدار است و دعوت کنندگی بالایی دارد مخصوصا برای فصل تابستان، زیرا نور آفتاب را مستقیم به داخل خانه می‌آورد. در سبک مدرن برای دیوارها و سقف بسیار توصیه می‌شود بیشتر از رنگ‌های بی حال و خنثی استفاده شود. در سبک مدرن رنگ تیره جایی ندارد و رنگ انتخابی ما اگر از رنگ های تیره باشد، دیگر نیازی به انعکاس نور نیست و درحالت کلی رنگ نباید در تضاد با فضا باشد.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی شرکت و ساختمان اداری در تهران

 دیوار ها در سبک مدرن چگونه باید باشد؟

یکی از راه های به صرفه برای تغییر سبک منزل، استفاده از کاغذ دیواری یا دیوارپوش می‌باشد. اما چون در سبک مدرن استفاده از نقش و رنگ های زیادی توصیه نمی‌شود، به همین علت استفاده از کاغذ دیواری خیلی مرسوم نیست. دیوارپوش ها بسیار مرسوم هستند برای مثال پارتیشن ها یا دیوار های کاذب جداکننده دیوارها، گزینه مناسبی برای طراحی هستند. همچنین قابل رنگ آمیزی هستند و باعث می‌شود ویژگی منحصر به فردی به فضا بدهد بسیاز زیبا و  کم هزینه هستند.

 

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

https://www.instagram.com/p/CC6T2Dsjcbt/

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/751327150320353545/

A

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *