گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی باغ ویلا کوچک

در این مقاله به طراحی باغ ویلا کوچک خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی باغ ویلا کوچک

زندگی شهری و شلوغی باعث شد افراد متوسط جامعه نیاز داشتن ویلا را بیشتر احساس کنند. به دلیل افزایش قیمت زمین های ویلایی بعضی افراد اقدام به خرید زمین های کوچک خریداری می‌کنند. در این جا به شما خواهیم گفت در یک زمین کوچک و متراژ کم میتوانیم طراحی باغ ویلا کوچک بی نظیر داشته باشیم .
اکثر افراد در جامعه دوست دار سبک مدرن برای ویلا سازی هستند، اما این درحالی است که با طراحی باغ ویلا سنتی حس خوب و بهتری می‌گیرند. سعی کنید همیشه سبکی از زندگی را برای خود انتخاب کنید که با آن احساس راحتی می‌کنید و حالتان با آن سبک از زندگی خوب است.
طراحی باغ ویلا کوچک
بعضی افراد عاشق رنگ و آجر و فرش هستند ولی چون دنیا مد به سمت مدرن مینیمال همسو است، این نوع طراحی ها را برای خانه یا ویلای خود انتخاب می‌کنند که اصلا حال دلشان خوب نیست.
باغ ویلای متراژ کم
سبک طرحی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با متراژ ویلا باشد، برای مثال سبک کلاسیک برای ویلاهای کوچک زیاد مناسب نمی‌باشد.
طراحی باغ ویلا
طراحی باغ ویلا سنتی یا ایرانی باید کاملا سنتی و ایرانی طراحی شود.
 اگر یک باغ ویلا قرار است در جنوب کشور طراحی و اجرا شود، باید حتما متناسب با سنت خطه ی جنوب کشور و المان های اصلی معماری ایرانی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم بپردازد. 
نمای اجر می‌تواند تمام سخن یک باغ ویلا سنتی را بازگو کند. طراحی تراس و بالکن به عنوان بهار خواب می‌تواند فضایی دنج برای دوستداران باغ ویلا به سبک سنتی باشد.
باغ کوچک

 طراحی استخر کوچک

در انتخاب فرم و شکل استخر محدودیت وجود ندارد، تقریبا استخر با هر فرمی که مطابق سلیقه کارفرماست قابل اجرا است.
این شکل باید با طرح کلی معماری و لنداسکیپ مطابقت و هماهنگی داشته باشد.
یکی از مقرون به صرفه ترین شکل استخر فرم مستطیل است که ساخت آن، شیب بندی، آب بندی، تمیز نگه داشتن آن اسان است.
باغ ویلای کوچک استخر
انتخاب محل استخر از اهمیت ویژه ی برخوردار است. استخر باید حتی المکان در طول روز از نور روز برخوردار باشد. اندازه استخر را زمانی معین می‌کنید که به این نکات توجه کنید.
در انتخاب نوع عایق بندی باید دقت کنید که مقاوم در برابر نمک ها، مقاومت مکانیکی، انعطاف پذیری، چسبندگی، مقاومت در برابر تغییرات سریع دمایی باشد.

محوطه باغ ویلا کوچک

برای طراحی محوطه ویلای خود نباید سبک غیر مرتبط با داخلی ویلا انتخاب کرد. 
انتخاب خاک مناسب برای محوطه سازی باغ ویلا
مصالح ساختمانی 
ساخت المان های خاص که شامل رواق برکه باربیکیو و… می‌شود. 
محویه باغ ویلا کوچک
ایجاد نهر در محوطه ی باغ ویلا بسیار دلشنین است، به صورت کلی وجود آب نما، استخر، حوض یا نهر در باغ های ایرانی یکی از مهم ترین عوامل در طراحی باغ ویلا می‌باشد. 
کف سازی در محوطه سازی باغ ویلا، باید با دقت در انتخاب مصالح و یا متریال انجام پذیرد، زیرا استفاده نکردن از مصالح بوم آور می‌تواند متناسب اقلیم نباشد.
طراحی باغ ویلا کوچک | بازسازی آپارتمان در تهران و کرج ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، استودیو طرح و ساخت تجویدی
تاسیسات برقی، استفاده و بهره گیری از انرژی برق برای روشنایی محوطه و نورپردازی های رنگی، برای زیباتر شدن فضا که اگر این سیستم اصولی اجرا شود نقش مهمی در ایمن سازی و یا کاهش هزینه ها دارد.  
طراحی باغ ویلا کوچک | بازسازی آپارتمان در تهران و کرج ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، استودیو طرح و ساخت تجویدی
تاسیسات مکانیکی که شامل آب رسانی، آبیاری اتومات، استخر و تاسیسات آبنما می‌شود. 
یک پیشنهاد طراحی  بسیار چشم نواز برای باغ ویلا، استفاده از رنگ سفید برای رنگ آمیزی دیوار و استفاده از گل های رونده می‌تواند فضای زیبا برای شما ایجاد کند. اگر باغ ویلا شما به سبک سنتی و یا ایرانی طراحی شده است، می‌توانید برای زمینه گل های رونده از دیوار آجر، کاه گل یا سیم گل استفاده کرد. 

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :
test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *