گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی داخلی

طراحی داخلی خودر را با اطمینان خاطر به ما بسپارید. تیم طراحی دکوراسیون داخلی استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی فضای داخل قلب تپنده کار شماست

طراحی داخلی امری است که امروزه می تواند قلب تپنده کسب و کار و حتی زندگی شما باشد. یک فضای داخلی میتواند به مقداری درست و فکر شده باشد که فضا های ایجاد شده به شما آرامش دهد و در مقابل میتواند کاملا روان و فکر شما را آزرده کند. تصور کنید فضایی که نه نور مناسبی دارد و نه رنگ ها درست در کنار هم استفاده شده اند. آیا میتوانید از این فضا لذت ببریم؟؟

اگر اصول طراحی رعایت شوند شما از فضا لذت میبرید

تصور کنید در ترکیب رنگ دیوار اتاق خواب، قرمز کار شده باشند و نور نیز کم باشد. این نقطه ضعف که کاملا روی روحیه فرد ساکن در این اتاق تاثیر مستقیم میگزارد، میتواند با یک طراحی درست کاملا برطرف و فضا را به فضایی زیبا و آرامش بخش تبدیل کند. اگر این فضا از ابتدا با طراحی خوب و مدل سازی انجام می شد، امکان بروز چنین مشکلاتی وجود نداشت.

طراحی داخلی مسکونی هشتگرد 

کابینت

طراحی داخلی مغازه هنر مرد  ، تهران ، معین مال

طراحی مغازه

طراحی داخلی مغازه

طراحی داخلی مهد کودک ، تهران 

برای دیدن ویدیو اینجا کلیک کنید .

طراحی داخلی باشگاه ورزشی

طراحی خود را به متخصص این کار بسپارید

سپردن کار به کاردان، مهم ترین بخش ایجاد یک فضای دلچسب است. اگر پروژه طراحی داخلی شما توسط افراد با دانش فنی و طراحی خاص انجام شود کمک بزرگی در اجرای آن برای شما باشد. زمانی که طراحی با علم فنی صورت گیرد، در حین اجرا به نکات فنی طراحی اجرای پروژه به شدت ساده تر و ممکن تر میگردد. برای مثال زمانی که طراح در سبک کلاسیک ضخامت و نوع سنگ را بشناسد، المان و تزیینات را متناسب با آن در نظر میگیرد و با این کار از بیهوده مصرف شدن سنگ و ایجاد پرت و زیان به کارفرما جلوگیری مینماید.

درباره تجویدی

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای دریافت خدمات، با کارشناسان ما در گروه استودیو بازسازی و معماری ویلای تجویدی تماس بگیرید.

برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلیک کنید

برای تماس با ما و تعیین زمان مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *