گالری ما

اطلاعات تماس

انواع سبک های طراحی ویلا

انواع سبک‌های طراحی ویلا یک ارتباط مناسب حرکتی بصری بین اجزاء گوناگون ویلا از درب ورودی گرفته تا محوطه سازی ویلا ایجاد می‌نماید و این امکان را فراهم می‌کند که دسترسی راحت به بخش‌های مختلف ویلا برای ساکنین آن به آسانی فراهم شود. در این مقاله به انواع سبک های طراحی و اجرا ویلا مانند مدرن و کلاسیک خواهیم پرداخت. استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

انواع سبک های طراحی و اجرا ویلا

برای تفکیک فضاهای مختلف از سبک‌های گوناگونی استفاده می‌شود. اگر تمایل به داشتن ویلایی به حال و هوای کلاسیک داشته باشید. معماری آن نیز به صورت کلاسیک خواهد بود و در صورتی که ویلایی با حال و هوای مدرن را لذت بخش بدانید، معماری آن نیز به شکل مدرن برای شما انجام خواهد شد. در هر صورت با هر سبک و سیاقی که ویلا ساخته شود نیاز است که یک پلان معماری مناسب و مطلوب تهیه شود تا تمام بخش ها با قسمت ورودی ویلا ارتباط مناسب داشته باشد.

در واقع تفکیک فضا مبحث سبک‌های طراحی و اجرا ویلا در رشته معماری می باشد که از بخش‌های سخت و زمان بر به حساب می‌آید. چرا که قرار گیری هر عنصر در جای مناسب خود، از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر عناصر ویلا به درستی در جای مناسب خود قرار نگیرند، بعدها ساکنین ویلا را نه تنها در عبور و مرور آسان در ویلا بلکه در داشتن چشم اندازی زیبا نیز دچار مشکل خواهد نمود.

سبک طراحی ویلای مدرن

دوری از طبیعت شاید یکی از تلخ ترین عارضه‌های زندگی این روزهای ساکنان کلان شهرها می باشد. شهرک‌های ویلایی و باغ‌های سرسبز اطراف آن گزینه بسیار خوبی برای تجربه یک زندگی آرام و خارج از محیط شهری محسوب می شود. در سبک طراحی و اجرا ویلا مدرن سعی می‌شود با ایجاد حجمی ‌یکپارچه و منسجم ضمن گستردگی نما در چند جهت، در درون بنا نیز فضا یکدست، دلباز و بزرگ به نظر برسد.

با استفاده از فرورفتگی در پوسته ویلا، ضمن اینکه یک نمای دوبعدی به سه بعدی تبدیل می‌شود، موجب ایجاد سایه اندازی در نما شده و خصوصا پس رفتگی در محل بازشوها از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری خواهد کرد. در طراحی داخلی ویلای مدرن سعی می‌شود با ایجاد پنجره‌های قدی بزرگ به سمت باغ و ایجاد یک دید مرکزی به عنوان قلب خانه بیشترین دید به سمت باغ ساخته شود. بطورمعمول اتاق مهمان در کنار آشپزخانه در همکف قرار می‌گیرد و آشپزخانه با یک در به فضای مجاور حیاط و استخر اتصال پیدا می‌کند.

طراحی و اجرا ویلا در کردان و کرج | استودیو معماری تجویدی بهترین مجری طراحی ویلا

سبک طراحی ویلای کلاسیک

معماران این سبک، معماری کلاسیک را یک معماری لایزل و بی زمان تلقی می کنند. اصول این معماری همانند نظم،تناسب، تقارن، هماهنگی و کمال که در زمان یونان باستان برای خانه خدایان طراحی شده بود، اصولی جاودانه می باشد. خدایان یونان باستان، خدایانی بودند انسان گون که در حد نهایت زیبایی، کمال و جاودانگی قرار داشتند. لذا خانه آنها نیز می‌بایست دارای همین خصوصیات می‌بود. به همین جهت معماری کلاسیک نیز باید یک معماری بدون نقص و ایراد باشد.

درباره تجویدی

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای دریافت خدمات، با کارشناسان ما در گروه استودیو بازسازی و معماری ویلای تجویدی تماس بگیرید.

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *