گالری ما

اطلاعات تماس

ایده برای بازسازی خانه

در این مقاله قصد داریم به ایده برای بازسازی خانه بپردازیم.  استودیو معماری جویدی با به روز ترین روش، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی تخصص ماست…

ایده برای بازسازی خانه

نوسازی در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است. در این جا قصد داریم به مختصری از ایده برای بازسازی خانه بپردازیم و تعدادی عکس را برای ایده گرفتن برای شما قرار داده ایم.

بازسازی خانه سفید ایده

ایده برای بازسازی خانه

علاوه بر بازسازی ساختمان باید به بخش ظاهر ساختمان که شامل تغییر کاغذ دیواری، رنگ،پارکت که مربوط به بخش تاسیسات است حتما توجه کرد. زیرا زیرسازی در نوسازی منزل مسکونی امری مهم است که اگر نادیده گرفته شود عواقبی را به همراه خواهد داشت.

ایده برای بازسازی خانه بوهو

ایده بازسازی اشپزخانه

ایده برای بازسازی خانه دستشویی

بازسازی چیست ؟

بازسازی منزل یا بازسازی محل کار شما تاثیر مستقیم در کیفیت زندگی شما دارد، ولی این کیفیت و فضای خوب در صورتی امکان پذیر است که شما بازسازی خود را به متخصص این کار دهید تا کاملا فضای شما را معمارانه طراحی کند تا چیدمان زیبا و کاربردی باشد. مثل این می‌ماند که وقتی ما بیمار می‌شویم به سراغ دکتر متخصص بیماریمان می رویم و نتیجه را از او می‌خواهیم ، پس بازسازی منزل شما یا محل کار شما هم نیاز به یک متخصص دارد.

ایده برای بازسازی منزل

ایده بازسازی ناهارخوری

ایده برای بازسازی خانه اتاق

یک روز متخصص بازسازی به زبان ساده

فضای باز باغ هم میشه طراحی و بازسازی بشه ؟

بله قطعا فضای باز و لنداسکیپ یکی از گزینه های بازسازی است که محوطه باید حتما اصولی و زیبا طراحی شود. در واقع باغ باید ظاهری زیبا و مرتب داشته باشد و در عین حال طبیعت خود را حفظ کند. برای مثال پله های سنگی که نامرتب برش خورده است می‌تواند حس فضا را بهتر کند. استفاده از گیاهان مناسب هم در کاربردی بودن باغ به شما کمک می‌کند و در اقلیم منطقه بسیار تاثیزگذار است. در بعضی از باغ های بزرگ باید حس سفر در طبیعت را ایجاد کرد که با راه‌های سنگی یا چوبی می‌توان این حس را انتقال داد.

طراحی ویلا و ساخت ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

ایده برای بازسازی خانه | طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

بازسازی چه فایده های داره؟

برای هر فرد بازسازی می‌تواند مزایا یا فواید متفاوتی داشته باشد، در واقع هر کسی از بازسازی فضای مورد نظر خود هدف مشخصی دارد. استودیو طراحی و ساخت تجویدی همیشه سعی بر این داشته است که بهترین پیشنهادها را بدهد تا بیشترین فایده را داشته باشد.

طراحی و سخت ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

هزینه بازسازی یک واحد چقدر ؟

در مقاله های موجود در سایت توضیح خواهیم داد که هزینه بازسازی به عواملی بسیاری چون میزان تغییرات شما، متراژ فضا، کاربری و خواسته های شما بستگی دارد برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ایده بازسازی بوهو

 طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

استودیو معماری تجویدی با به روز ترین روش ساخت و طراحی ، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه، به واقعی ترین و بهترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/338614465735691480/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *