گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی اتاق کودک و نوزاد

بازسازی تخصص ماست..

بازسازی اتاق کودک و نوزاد

 شرکت معماری طراحی و ساخت تجویدی به صورت تخصصی بر روی بازسازی فعالیت می کند . تجربه در زمینه بازسازی اتاق کودک ، نوزاد و مهد کودک . گروه معماری تجویدی این تضمین را به شما می دهد که منزل شما بعد بازسازی دارای همواره دارای آرامش و فضاهای منزل شما کاربردی تر باشد در حالی که زیبایی منزل شما چشم نواز افراد است .  

تماس با ما

بازسازی اتاق کودک

نکات طراحی و بازسازی اتاق نوزاد

اولین نکته در بازسازی اتاق نوزاد باید به آن بسیار دقت کرد این است که از زمان رنگ امیزی باید به مدت 8 هفته گذشته شود تا برای ورود کودک اتاق مناسب باشد . دلیل این کار این است که بوی رنگ میتواند نوزاد را اذییت کند .

انتخاب رنگ نوزاد باید بسیار با دقت انتخاب شود . رنگ ها در ابتدای زندگی میتوانند در شخصیت فرزند شما تاثیر گذار باشد .

اتاق کودک مدرن

  انتخاب گهواره باید به گونه ای باشد که کودک در آن احساس راحتی کند و دارای استاندارهای لازم باشد . محل قرارگیری گهواره در اتاق باید به گونه ای باشد که به اتاق والدین نزدیک باشد . گهواره می تواند دارای رنگ چوب متضاد با رنگ دیوار اتاق باشد .

https://www.instagram.com/p/B-h26vMjEe7/

بازسازی اتاق نوزاد

نوع نورپردازی برای اتاق نوزاد باید از نور های ملایم استفاده شود که چشم های نوزاد را اذییت نکند . با پرده حریر میتوان نور را تلفیق کرد .

برای تغییر دیوار های اتاق نوزاد میتوان از استیکرهای موجود در بازار استفاده کرد . میتوان کانسپت جنگل برای اتاق کودک در نظر بگیریم و با استفاده از استیکر های حیوانات ، درخت ها فضای خاص برای فرزند خود ایجاد کنید .

بازسازی اتاق نوزاد خاص

https://www.pedramtajvidi.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%86%d8%b4%db%8c%d9%85%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

نکات طراحی و بازسازی اتاق کودک

طراحی اتاق کودک باید متناسب با سن کودک طراحی شده باشد . برای مثال ما از یک اتاق برای فرزندمان میخواهیم استفاده کنیم به مدت 5 سال و کودک ما 7 سال است . پس یک اتاق باید طراحی کنیم برای رده سنی 7تا 12 سال .

اتاق کودک اول از همه باید باعث آرامش کودک شود و اگر طراحی اتاق با جنبه آموزشی طراحی شود بسیار مفید است .

برای طراحی داخلی اتاق کودک باید از رنگ های مناسب استفاده کرد که انرژی کودک کنترل شود یا افزایش یابد . رنگ های آبی ، نارنجی ، سبز میتواند رنگ های مناسب با ترکیب مکمل های خود باشد .

طراحی اتاق کودک

باید اتاق به گونه ای طراحی شود که به سادگی و در زمان کوتاه اتاق مرتب شود . اگر اتاق شما کوچک است و با متراژ اتاق مشکل دارید می توانید از تخت های کم جا و کمد های تو کار استفاده کنید .

اتاق کودک خاص

جایگذاری کتابخانه هرچند کوچک در اتاق کودک باعث می شود کودک شما دوست دار کتاب بشود . انتخاب جایگذاری صحیح میز تحریر کودک در اتاق خواب و داد امکان قفسه به کودک فضای مناسب و با ارامشی در هنگام تحصیل به کودک خواهد داد.

طراحی و بازسازی اتاق کودک

 

https://www.pinterest.com/pin/160581542943942228/

https://www.pinterest.com/pin/607000856001502778/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *