گالری ما

اطلاعات تماس

 بازسازی ساختمان قدیمی کارخانه

بازسازی ساختمان های قدیمی موجب به روز شدن و افزوده شدن ارزش آن می شود. ضمن اینکه می توانید با مقدار بیشتری آن را بفروشید. در هر صورت برای شما سودآور است. استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، طراحی و اجرای ویلا در چهارباغ ، نوسازی و بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. بازسازی تخصص ماست…

 بازسازی ساختمان قدیمی کارخانه

با گذر زمان ساختمان کارخانه ها دچار فرسودگی خواهند شد. معمولا مسولین هر چند سال یک بار با تعویض رنگ دیوارهای بخش اداری این باور را دارند که تغییر اساسی و ویژه ای در کارخانه انجام داده اند. در واقع بازسازی ساختمان قدیمی کارخانه به همین تغییر تحول کوچک نباید اکتفا کرد.

بازسازی اداری کارخانه

باید مطالعه و شناخت روش ها و تکنیک های نوین بازسازی و طراحی ساختمان انجام پذیرد تا محیطی کارامد و مفید که تاثیری مستقیم بر روی افزایش درامد داشته باشد.

بازسازی کارخانه

لازم به ذکر است که رنگ، انتخاب نوع کاربری فضا، امکان تفریح و استراحت به کارگران، غذا خوری و… همه این ها بر روی کیفیت کار کارگران و کارمندان تاثیر مستقیم دارد. در واقع هیچ مدیری خواستار کم کار کردن کارمند خود نیست. ضمن اینکه شرکت های بزرگ جهان مانند گوگل با اضافه کردن فضاهای خاص برای کارمندان خود توانسته است کیفیت کار را در شرکت خود افزایش دهد .

نوسازی کارخانه

برای مثال وجود آتریوم در مرکز یک مجموعه، باعث می شود کیفیت فضا حفظ شود. جریان آزاد هوا و حضور هر چه بیشتر نور طبیعی در فضا می شود. در واقع نوعی فضا برای ملاقات کار آفرینان و سالن جمعی و عمومی می باشد.

بازسازی نمای‌ساختمان قدیمی

نمای ساختمان کارخانه می تواند با بازسازی هوشمندانه هدف و پیام خود را بیان کند و کارمند یا کارگر در بدو ورود به کار با پیام روبرو شود. اضافه کردن فضای تفریح یا ورزش با تایم های مشخص باعث می شود کیفیت کار بالا برود . استفاده کارمندان در تایم های کوتاه در طول روز باعث می شود کم حوصلگی بخش اداری از آن ها دور شود. به اصطلاح کسل بودن خود را کنار گذاشته و با روحیه فعال و فکری متمرکز به سراغ کار خود می روند.

بازسازی ساختمان قدیمی | بازسازی ساختمان و آپارتمان در تهران | طراحی ویلا در چهارباغ

شرکت معماری طراحی و ساخت تجویدی به صورت تخصصی بر روی بازسازی ساختمان و آپارتمان در تهران و طراحی ویلا در چهارباغ فعالیت می کند. تجربه در زمینه بازسازی کارخانه در این مجموعه وجود دارد، گروه معماری تجویدی این تضمین را به شما می دهد که فعالیت و کیفیت کارخانه شما بعد بازسازی بهبود پیدا می کند. این گروه تلفیقی از نظریه های علمی با روش های عملی است.

تماس با ما

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *