گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی ساختمان های قدیمی در کرج

در این مقاله به بازسازی ساختمان های قدیمی در کرج خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی ساختمان های قدیمی در کرج

بازسازی ساختمان های قدیمی در کرج به دلیل ساختمان های فرسوده بسیار دیده می‌شود. با بالا رفتن قیمت خانه ها بازسازی منازل بسیار اقتصادی تر است. بازسازی ساختمان شامل دیدگاهی است که آینده ساختمان را تشکیل می دهد.

https://www.instagram.com/p/CCTkA3ojzi_/

بازسازی می تواند شامل نوسازی، تغییرات، تعمیرات یا ترکیباتی از تمام این ها باشد. برآورد هزینه بازسازی خانه کلنگی همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های مالکان است. اگر بخواهیم به صورت تیتر وار و به طور کلی نام ببریم هزینه ها شامل هزینه خرید مصالح، هزینه حمل و نقل زباله، هزینه تعمیرات، هزینه دکوراسیون، هزینه مجریان، پیمانکاران، کرگران و نیروهای حضور یافته در پروژه بازسازی می باشد.

بازسازی ساختمان قدیمی در کرج ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

ابتدا باید مشخص کنید که قصد بازسازی کامل دارید یا میخواهید بخشی از ساختمان خود را بازسازی کنید، از بازسازی هدفتان تغییر در زیبایی یا مقاومت ساختمان است.

مقاوم سازی و محکم کردن یک ساختمان

سوار کردن المان هایی که جدا شده است

سفت کاری بخش هایی از ساختمان که ترک پیدا کرده است

نوسازی نمای ساختمان

تغییرات در نوع مصالح استفاده شده در بازسازی یا نوسازی بنای جدید

بازسازی ساختمان قدیمی در شهر کرج

اشتباهات در بازسازی ساختمان های قدیمی

برآرود نکردن بودجه واقعی

فدا کردن عملکرد برم فرم

عدم توجه به معماری اصلی

تمرکز بر ظاهر

بازسازی بر اساس مد روز

عدم توجه به گردش

بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

بازسازی خانه روستایی

در بازسازی خانه روستایی باید به حفظ فضای روستایی توجه کرد، یعنی بافت روستایی خانه نباید کامل از بین برود. برای مثال در ایران المان های روستایی باید کاملا رعایت شود، ستون های چوبی تیرهای چوبی بالکن ها و ایوان های روستایی باید تمامی موارد رعایت شود.

باید برای مصالح بوم آور برای بازسازی استفاده کرد برای مثال خانه روستایی متناسب با اقلیم منطقه یک شهر کویری متفاوت تر از روستایی در کردستان است.

دلیل آن بر این است که مصالح نامناسب با محیط و شرایط اقلیمی منطقه موجب ناکارآمدی فضا می شود.

شهرکرج خانه قدیمی ، استودیو طرح و ساخت تجویدی ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

طراحی باغ ویلا در کرج

در دکوراسیون خانه روستایی باید به بافت و متریال مبلمان توجه کرد.  گلیم ، کوسن های با بافت هایی از مکرومه حصیر بافی به زیبا تر شدن دکوراسیون خانه روستایی شما کمک می‌کند.

استفاده از صنایع دستی، رنگ فیروزه ای، گوشه های دنج، استفاده از چوب، کاشی های رنگی می‌توانند طراحی داخلی خانه روستایی شما را  جذاب کند. 

نکته ای که باید به آن توجه کرد مسیر دسترسی ها و سیرکولاسیون داخلی است، که دورنگرا بودن و محرمیت در طراحی پلان باید رعایت شود. قبل از هر چیز در بازسازی خانه روستایی، باید به تاسیسات رسیدگی کرد اصلاح تاسیسات و لوله کشی ها امری ضرروری است .

ورودی خانه روستایی و بالکن سنتی دست نخورده باقی مانده، تمام درب های ساختمان بازسازی و رنگ آمیزی شدند.   

بازسازی ساختمان های قدیمی در کرج | طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

بازسازی سقف خانه

نوسازی خانه از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت عدم توجه به این بناها ممکن است در اثر عوامل مختلف دچار نشست و تخریب شود و خطرات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشند. بازسازی سقف خانه یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

اگر به بازسازی منزل خود فکر می‌کنید و قصد تغییر پلان دارید، باید به سازه و مقاومت بودن ساختمان خود توجه کنید.

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/104919866301848560/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *