گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل به سبک مینیمال

بازسازی تخصص ماست..

 

                                                                                                                                                           

بازسازی منزل به سبک مینیمال

بازسازی منزل به دلایل مختلفی می‌تواند به ذهن شما خطور کند ، ممکن است فرزندان تازه متولد شده‌ ای داشته باشید . اعضای خانواده‌تان کم کم بزرگ‌تر شده‌اند و یا نیازهای متفاوت ‌تری پیدا کرده‌ اند . از آن ساده‌تر ممکن است از یکنواختی محیط اطراف خود خسته شده باشید و صرفاً جابجایی مبل از یک سمت اتاق به سمت دیگر چیزی نباشد که به دنبال آن هستید. بازسازی به سبک های متفاوتی صورت می پذیرد ممکن است شما سبک مینیمال را انتخاب کنید . باید اینجا گفت بازسازی منزل به سبک مینیمال دوست داران مخصوص به خود را دارد .

بازسازی_سبک_مینیمال

ویژگی سبک مینیمال

                                                                                                                                                           

واژه مینیمال در لغت به معنی حداقل می باشد . که ویژگی اصلی سبک مینیمال همین سادگی و آری از هر گونه تزینات می باشد . پس میتوان نتیجه گرفت ساده گرایی همان مینیمالیسم بوده و در صنعت دکوراسیون نیز به ساده تر کردن فضا و استفاده حداقلی از لوازم در هر بخش سبک مینیمال گفته می شود .سبک دکوراسیون مینیمالبازسازی مینیمال

از رنگ های خنثی باید در دکوراسیون این سبک استفاده کرد . طراحی داخلی مینیمال تماما برای ایجاد فضایی جالب و زیبا می باشد . رنگ ها باید از قانون 60  30 10 تبعیت کنند . شما را به تماشا ویدیو زیر دعوت میکنم .

https://www.instagram.com/p/B-ceBQkDsrN/

 

اکسسوری ها به صورت حداقلی و ترجیحا باید کاربری خاصی  داشته باشند در فضا استفاده می شوند .

رنگ ها در بازسازی به سبک مینیمال باید به گونه ای انجام پذیرد که بیانگر سادگی و بی آلایشی باشد . بنابراین در این سبک رنگارنگی جایگاهی ندارد.

نور در دکوراسیون داخلی سبک مینیمال بسیار امری ضروری و مهم است . استفاده و ورود نور طبیعی خورشید به خانه خیلی تاثیر گذار است . در واقع طراحی باید به گونه ای باشد که از پنجره های بزرگ استفاده شود تا نور خورشید به راحتی در فضا ورود پیدا کند. 

https://www.pedramtajvidi.com/%d8%a7%d8%b5%d9%88%d9%84-%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%a7%d8%aa%d8%a7%d9%82-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%a8/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *