گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل در کرج

انجام بازسازی منزل در کرج یکی از مواردی است که همواره مورد توجه ساکنین یک خانه است. طبیعت انسان به گونه ای است که با گذشت زمان طراحی منزل و طراحی دکوراسیون داخلی منزلشان برای آنها تکراری میشود. بنابراین همواره به دنبال این هستند که بتوانند تغییراتی را در منزل یا محیط کارشان ایجاد نمایند.

امروزه یکی از شغلهای که طرفداران بیشماری دارد و توجه ای زیادی به آن میشود،. طراحی داخلی ساختمان است. معمولا بازسازی به دو دلیل انجام میشود، یکی از دلایل این است که از ساخت، ساختمان زمان زیادی گذشته است . و با مرور زمان به ساختمان منزل آسیبهای وارد شده است و باید حتما بازسازی شود. اما یک دلیل دیگر برای بازسازی همانطور که گفتیم یکنواخت شده منزل است . و به این دلیل افراد به دنبال ایجاد تغییر هستند.

بازسازی و تغییر میتواند در کف منزل و ساختمان، دیوارها، سقف و.. باشد. در بازسازی این امکان وجود دارد که برای مثال یک دیواری را اضافه و یا برداشت. اگر کف کاشی باشد میتوان آنرا سرامیک کرد و یا اگر سقف آسیب دیده باشد و دچار مشکل باشد .میتوان آنرا بر طرف نمود. بنابراین محدودیتی برای بازسازی منزل در کرج و یا هر جای دیگری وجود ندارد.

اگر نیاز به طراحی و یا بازسازی داشتید میتوانید با شماره های درج شده در وب سایت تماس حاصل فرمایید. و یا به صورت حضوری به دفتر فنی و مهندسی تجویدی مراجعه نمایید. و با کارشناسان و مشاوران ما صحبت کنید و از آنها راهنمایی های لازم را درخواست کنید. مشاوران و کارشناسان ما همواره در تلاشند تا بهترین و مناسبترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. تا زمانی که کار به مشتری تحویل داده میشود، مشتری کاملا راضی باشد. همچنین بالا بودن کیفیت و کم هزینه بودن ساخت برای ما بسیار امر مهمی است.

نصب پنجره در بازسازی منزل در کرج

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که آیا نصب پنجره و موقعیت آن نیز در بازسازی منزل در کرج اهمیت دارد. در جواب به این سوال باید بگوییم که یکی از اصول مهم در طراحی و ساخت منزل موقعیت پنجره است. تولید کنندگان پنجره، در مدلها و طرحهای مختلفی پنجره ها را تولید کرده اند که در نمای بیرونی ساختمان بسیار مهم است. و به چشم می آید. اگر پنجره ای منزل شما قدیمی است، در بازسازی منزل در کرج این امکان وجود دارد. که از شر پنجره های قدیمی که گرد و خاک و همچنین صدا به راحتی از آن عبور میکند، راحت شوید. با نصب پنجره های دوجداره که بسیار پر طرفدار شده است دیگر از صدا، خاک و آلودگی خبری نیست. نکته مهم این است که در طراحی و بازسازی در انتخاب پنجره باید به موقعیت منزل و ویلا توجه شود.

ساخت انباری در طراحی ساختمان

در طراحی و بازسازی منزل در کرج یکی از اصولی که باید رعایت شود این است .که یک فضایی کافی و مناسبی را برای ذخیره سازی در ساختمان باید قرار داد. از این فضا برای انباری استفاده میکنند، امروزه در طراحیهای مدرن، انباریها به شکلهای متنوع و خلاقانه ای ساخته میشوند. که به راحتی بتوان کالا و اجسام متنوع و زیادی را در آن نگهداری نمود. زمانی که ساخت انباری منزل شما جدید و مدرن باشد باعث میشود که به صورت کلی منزل شما شیک و مدرن شود. اگر در بازسازی منزل در کرج در داخل خانه فضای ذخیره ساز تعبیه شده است . میتوانید از آن به عنوان کتابخانه، کمد و جا لباسی و.. برای نگهداری مواد غذایی و یا هر وسیله ای دیگر استفاده کنید. پس نتیجه میگیریم که وجود این فضاها میتواند کمک زیادی در قرار دادن اجسام کند.

طراحی سالن ناهار خوری در بازسازی منزل در کرج

اگر شما به دنبال این هستید که در بازسازی منزل در کرج یک منزلی شیک و لاکچری را داشته باشید. حتما باید به طراحی سالن ناهار خوری توجه کنید.اگر شما یک مکانی جدا و مجزا برای غذا خوردن داشته باشید بسیار شیک است .و امروزه در طراحی داخلی منازل در سراسر جهان به این موضوع توجه ای ویژه ای شده است.البته طراحی چنین فضایی نیازمند رعایت یکسری اصول است، مثلا فضا باید خیلی کم و کوچک نباشد . تا میز و صندلیها به راحتی در کنار هم قرار گرفته شده باشند. در انتخاب رنگ باید دقت داشته باشید که شاد و اشتها آور باشند، زیرا وجود رنگهای تیره و خنثی در هنگام صرف غذا تاثیر منفی دارند. بهتر است فضای غذا خوری در قسمتی از خانه باشد که نور بهتری داشته باشد و همچنین در قسمتی باشد که میزان سر و صدا پایین باشد.

منبع: ویکی پدیا

 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *