گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی مهد کودک و اتاق کودک

بازسازی تخصص ماست..

 

بازسازی مهد کودک و اتاق کودک

بازسازی مهد کودک یا مکانی که قرار است کودک در ان قرار بگیرد بسیار مهم است . در واقع این نوع بازسازی در دسته بازسازی حساس قرار می گیرد . مراحل طراحی و بازسازی مهد کودک و اتاق کودک باید به گونه ای باشد هیچ گونه اسیب روحی و جسمی به کودک وارد نکند .

بازسازی مهد کودک

نکات طراحی مهد کودک

هنگام طراحی مهد کودک باید از رنگ هایی استفاده شود که از لحاظ روانشناسی کودک را آسیب پذیر نکند . برای مثال رنگ بنفش رنگ جذاب است ولی اکر بخواهد به صورت افراطی در اتاق کودک قرار بگیرد باعث حس تری در کودک می شود . حس هایی که رنگ ها به کودک ممتقل می کند به مرور زمان باعث می شود بر روی شخصیت ان ها تاثیر گذار باشد و روی فعالیت ان تاثیر مستقیم بگذارد .

بازسازی اتاق کودک

در طراحی دکوراسیون و چیدمان مهد کودک باید به مواردی چون سرگرمی و بازی توجه زیادی کرد . در واقع فضا های متعددی باید در نظر گرفت که کودک در آن فضا ها بتواند بازی کند . در طراحی این گونه فضاها باید دقت داشت از مبلمان واسباب بازی هایی استفاده شود که گوشه های تیز نداشته باشند . تا اسیب جسمی بر کودک وارد نشود .

ارتباط برخی فضا ها در طراحی پلان مهد کودک بسیار مهم است . برای مثال فضای استراحت مربیان باید با محلی که کودکان هستند در ارتباط باشد که مربی بتواند به صورت غیر مستقیم بر روی کودکان نظارت داشته باشد . فضای دیگری که ارتباط ان با محل قرار گیری کودکان مهم است سرویس بهداشتی است . بسته به رده ی سنی کودکان باید دست شویی به اتاق کودکان نزدیک باشد . یا محل تعویض پوشک حتما در طرااحی در نظر گرفته شود .

بازسازی مهد

در طراحی مهد کودک حتما باید فضایی هر چند کوچک در نظر بگیریم برای گرم کردن شیر کودکان یا یخچال کوچک برای نگهداری دارو کودکان .

طراحی مهد کودک

استودیو پدرام تجویدی تجربه طراحی و بازسازی محل نگهداری کودکان در یک کارخانه را دارد که مدیر این کارخانه برای محل استقرار کودکان کارمندان خود تصمیم به طراحی و بازسازی چنین فضایی میگیرد . برای دیدن ویدیو این محل اینجا کلیک کنید .

https://www.instagram.com/p/B_KvHC7DqMn/

 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *