گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی ویلا سنتی

در این مقاله به بازسازی ویلا سنتی خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

ویلا سنتی

اگر قصد بازسازی ویلا سنتی دارید میتوانید با متریال های بوم آور یک بازسازی موفق داشته باشید. باید هنگام بازسازی ساختمان از المان هایی که نشان دهند سبک سنتی است استفاده شود. برای مثال پنجره در سبک سنتی ایرانی از شیشه های رنگی باید استفاده شود.

استودیو طرح و ساخت تجویدی

بازسازی ویلا سنتی باید کاملا سنتی و ایرانی طراحی شود . این ایرانی بودن در جاهای کشور متفاوت است . 

 بازسازی آپارتمان در تهران و کرج ، طراحی و اجرای ویلا در کردان

نمای اجر میتواند تمام سخن یک  ویلای سنتی را بازگو کند . طراحی تراس و بالکن به عنوان بهار خواب میتواند فضایی دنج برای دوستداران باغ ویلا به سبک سنتی باشد .

 

https://www.instagram.com/p/CAsu4qujJyO/

 

یکی از مهم ترین عنصر هایی که در باغ های سنتی ایرانی باید طراحی شود، حوض و یا حوضچه می باشد.

 

حوضی که شما طراحی می‌کنید، میتواند به آلاچیق شما دسترسی داشته باشد و یا تخت های سنتی چوبی فضای نشیمن افراد را پیش بینی کند.

باغ ها ایرانی همیشه در طول تاریخ دارای گیاهان و پوشش گیاهی زیادی بوده است.

بازسازی ویلا سنتی | بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

از تاثیر درختان و پوشش گیاهی غافل نشید، به تناسبات رنگ گیاهان و مصالح ساختمانی توجه بیشتری کنید. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ سبز درختان می‌تواند بسیار چشم نواز باشد. سعی کنید کف پوش و سنگ های باغ را با توجه به طیف رنگی اطراف ان انتخاب کنید.

نکته قابل توجه در طراحی و بازسازی ویلای سنتی استفاده از شیشه های رنگی است که فضای داخلی را تلطیف می‌کند. 

 بازسازی آپارتمان در کرج

مراحل نوسازی ساختمان به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم : 

 دلیل دیگر میتواند اصلاح سازه و مقام سازی سازه موجود است.

مراحل نوسازی و بازسازی در ساختمان های قدیمی

مرحله تخریب

مرحله ساخت

مرحله داخلی ( الف : گچ کاری وسقف کاذب ، ب : نورپردازی ، ج : کف سازی ، د :رنگ دیوار و سقف ، ذ : اجرای دیوار چوش یا کاغذ دیواری ، ر : قرنیز

، ز : چیدمان )

بازسازی ویلا سنتی |

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر:

https://www.google.com/search?q=%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7+%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C&sxsrf=ALeKk01PfOQ-YgGbc_DgcNOft0KP2M5mmA:1595226514905&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj38obumdvqAhUMx4UKHXAfD-IQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1920&bih=1040#imgrc=1hy8UvWwc2ftmM&imgdii=JZovELZUWSvk9M

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *