گالری ما

اطلاعات تماس

دیوار در بازسازی منزل

بازسازی تخصص ماست ..

بازسازی منزل

بازسازی و طراحی خانه شما بستگی به سلیقه شما و سطح انتظارات و خواسته های شما دارد  که هم در هزینه بازسازی و نوع ظراحی تاثیر گذار است  . در بازسازی منزل باید به نکات متعددی توجه کرد که در اینجا به دیوار ها هنگام بازسازی میپردازیم . در واقع دیوار در بازسازی منزل میتواند مشکل ساز باشد در صورتی که نکات اصولی را رعایت نکنید .

شرکت های زیادی در زمینه طراحی و معماری فعالیت می کند اما شما باید به سراغ شرکت معتبر فعال در زمینه بازسازی بروید . بستن قرار داد با شرکت معماری که به صورت ویژه و دارای تجربه های فراوان در زمینه بازسازی است می تواند حاصل نهایی فرایند بازسازی منزل را تضمین کند .

حتما بخوانید

دیوار در بازسازی منزل

برای اینکه دیوار منزل شما نریزد پیشنهاد می کنم این ویدیو را ببنید .

https://www.instagram.com/p/B8oqCmrD8Vr/

برای اینکه فضای شما بزرگ شود تصمیم به خرابی دیوار میگیرید . به همین سادگی نمیتوان این تغییر فضایی را ایجاد کرد . قبل از هر اقدامی ایا دیوار باربر است ؟ منظور از دیوار باربر دیواری است که سنگینی و وزنه سقف را تحمل می کند . ضخامت دیوار های باربر به طور معمول 40 سانتی متر است .

بازسازی دیوار

شناسایی دیوار در بازسازی منزل ، بررسی مقاومت ، بررسی خطوط لوله کشی ، اتصالات سیم کشی ، تهویه ، تخریب صحیح و اصولی دیوار ، برداشتن پایه های اضافی در سقف و کف ، ایجاد پایه های اتصال جدید در سقف ، ترمیم سقف ، رنگ امیزی مجدد سقف و یکدست شدن سقف ، ترمیم کف ساختمان یا بازسازی کف پوش

بازسای دیوار ساختمان

نوع پوشش دیوارها در هنگام بازسازی بسیار مهم است اینکه از رنگ استفاده می کنید یا کاغذ دیواری و یا در معماری داخلی مدرن از بتن های خاص میتوان برای زیبایی دیوار استفاده کرد .

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/547609635934376945/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *