گالری ما

اطلاعات تماس

ساخت ویلا در کردان

امروزه ساخت ویلا در کردان مورد توجه ساکنین شهرهای کرج و تهران قرار گرفته است. مردم به دلایل مشغله کاری، وجود ترافیک، آلودگی هوا به دنبال جایی هستند که حداقل برای چند روز از این شرایط به دور باشند. از آنجای که سفر کردن به شهرهای دیگر زمانبر است. و امکان وجود ترافیک است. مردم شهرهای بزرگ به دنبال منطقه ای خوش آب و هوا در نزدیکی شهرهای خود هستند.

کردان یکی از مناطق خوش آب و هوا، نزدیک به کرج و تهران، موقعیت جغرافیایی مناسب است. در سالهای اخیر تعداد زیادی از افراد به دنبال ساخت ویلا در این منطقه میباشند. برای ساخت ویلا در هر نقطه ای باید یکسری شرایط و مواردی رعایت گردد. مجموعه تجویدی با داشتن سالها تجربه ای موفق در این زمینه بسیار شناخته شده است.

مجموعه فنی و مهندسی تجویدی با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای در پروژههای بزرگی مشارکت و همکاری دارد. برای انتخاب یک شرکت در طراحی ویلا در کردان باید یکسری المان و شرایطی را مورد توجه قرار دهید. در ادامه قصد داریم که برخی از این ویژگیها را بیان کنیم.

اولین موردی که باید به آن توجه داشت این است. که شرکت باید تجربه ای بالای در طراحی و ساخت داشته باشد. حتما پروژههای شرکت را با رقبا مقایسه نمایید. استفاده از نیروی با دانش و متخصص یکی دیگر از موارد است. در ساخت ویلا در کردان باید از شرکتهای دعوت به همکاری کنید که در زمان موعد قرارداد کار را تحویل دهند.

نکته ای بعدی که باید توجه داشت این است. که در زمان ساخت و استفاده از مواد و مصالح باید مجریان و متخصصان کمترین میزان هدر رفت مواد را داشته باشند. تا در این صورت هزینه های ساخت را پایین بیاورند. تا کارفرما در ساخت ساختمان و ویلای خود متضرر نشود.

ساخت ویلا در کردان

قبل از اینکه بخواهیم در مورد شرایط ساخت ویلا در کردان بگوییم. باید در مورد واژه ای ویلا بیشتر بدانیم. در واقع ویلا ساختمان و بنای است که در طبیعت ساخته میشود. و میتوان گفت که عضوی از طبیعت میشود. از این رو است که در ساخت ویلا باید در اولین گام به طبعت توجه شود. معماران در ساخت ویلا بر خلاف ساختمانهای دیگر که توجه ای به حفظ طبیعت ندرارند. بسیار به طبیعت توجه میکنند.

زمانی که همه ای ما نام ویلا را میشنویم. ناخودآگاه به یاد طبیعت، سرسبزی، جنگل و دریا می افتیم. طراحی و ساخت ویلا باید با توجه به شرایط آب و هوایی آن منطقه باشد. به عنوان باید بگوییم که، ویلاهای که در شمال کشور ساخته میشوند. به علت بارشهای زیاد باید سقف خانه را به شکل شیبدار و شیروانی درست کنند.

ساخت ویلا در کردان، امروزه بسیار به صرفه و پردآمد است. زیرا روز به روز جمعیت شهرها رو به افزایش است. و این شلوغیها باعث میشوند که کم کم مردم بیشتر به سمت این مناطق روی بیاورند. و برای تفریحات آخر هفته و یا تعطیلات به آنجا سفر کنند.

صفر تا صد ساخت ویلا

طراحی:

اولین گام در ساخت هر بنا و ساختمانی داشتن طراحی اولیه و برنامه ریزی شده است. برای داشتن طرحی مناسب و درست باید حتما از طراحان و معماران استفاده شود. علاوه بر طراحان ساختمان باید از گروههای تاسیساتی و استادکاران نیز بهره برده شود.

از لحظه ای که پروژه ای ساخت ویلا در کردان استارت میخورد .تا لحظه ای تحویل پروژه باید از متخصصان و معماران زیادی استفاده کرد. هزینه ای تمامی این مراحل را کارفرما باید پرداخت نماید. در ساخت پروژه میتوان به دو روش هزینه ها را پرداخت کرد. یا به صورت روزانه و یا به شکل کنتراتی.

گودبرداری:

مرحله دوم بعد از طراحی این است که، نقشه اصلی طرح کشیده شود. شما باید زمینی هموار داشته باشد اگر زمین شما در ساخت ویلا در کردان، هموار نیست باید آنرا هموار و مسطح نمایید. بعد از آن باید عملیات گود برداری برای ریخنم پی را انجام دهید. قسمتهای که میخواهید پی بکنید را میتوان بعد از کشیدن نقشه ساختمان با استفاده از گچ و سیمان مشخص نمایید.

برای کندن پی و گودبرداری نیاز به تجهیزات و ماشین آلات یزرگ و تخصصی دارید. تا کار راه درستی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهندو

بتن ریزی و ساخت اسکلت:

بعد از اینکه پی ساختمان و یا ویلا کنده شد، حالا نوبت آن رسیده که، در قسمتهای کنده شده، بتن ریخته شود تا اسکلت ساختمان اجرا شود. انتخاب و خرید بتن مناسب و با کیفیت بسیار مهم است. بتن باید کاملا مرغوب و استاندارد باشد. تا ساختمان و ویلا از مقاومت و استحکام بالای برخوردار شود. متخصصین از میلگردهای مقاوم و مناسب با سازه برای ساخت ویلا در کردان استفاده میکنند.

دیوار کشی:

دیوار کشی بعد از مرحله ساخت اسکلت اجرا میشود. ساختن دیوارهای یک ویلا و یا یک ساختمان باید طبقه نقشه ای باشد که از قبل طراحی شده است. دیوار کشی در ساخت ویلا در کردان فقط مربوط به چهارچوب اصلی ساختمان نیست. بلکه باید دیوارهای بخشهای مختلف خانه، ساخته شوند. تا قسمتهای مختلف تفکیک داده شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت ویلا در کردان روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *