گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی باغ ویلا در کرج

در این مقاله به طراحی باغ ویلا در کرج خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

باغ ویلا کرج

کرج به باغ شهر معروف است، وجود آب و هوای مناسب آن و درختان بسیار قدیمی در این شهر کوچک باعث شده افراد به ساخت و ساز باغ ویلا بپردازند. طراحی باغ ویلا در کرج به دلیل اقلیم معتدلی که دارد، ویژگی خاص ندارد یعنی وجود شیروانی در ساحتمان اجباری نیست یا وجو مصالح بوم اور اجبار نیست. در ادامه به بررسی  باغ ویلاها می‌پردازیم.

باغ ویلا کرج

متریال‌های مناسب منطقه می‌تواند دوام مناسب در سال برای حیاط شما به همراه داشته باشد. متریال و یا مصالحی هم چون ترموود حس طبیعت را کنار پوشش گیاهی چند برابر می‌کند.

باغ ویلا مدرن در شهر کرج

در حیاط خود به این نکته خیلی توجه کنید، فرقی نمی کند متراژ حیاط شما کوچک است یا بزرگ سعی کنید حاشیه های کناری حیاط، از درخت یا گیاهان بلند قد استفاده شود و هر چه به وسط حیاط نزدیک تر می‌شود قد گیاهان کوتاه تر شود.

باغ کرج

یک پیشنهادی که می‌توانیم برای طراحی بسیار چشم نواز برای طراحی باغ ویلا در کرج بدهیم، این است که می‌توانید از رنگ سفید برای رنگ آمیزی یک دیوار و استفاده از گل های رونده استفاده کنید، این ایده میتواند فضای زیبایی را برای شما ایجاد کند. اگر باغ ویلا شما به سبک سنتی و یا ایرانی طراحی شده است،برای زمینه گل های رونده می‌توان از دیوار آجر، کاه گل یا سیم گل استفاده کرد.

باغ ویلا کوچک

استخر

فرم و شکل استخر محدودیت ندارد، تقریبا استخر با هر فرمی که مطابق سلیقه کارفرماست قابل اجراست. شکل باید با طرح کلی معماری و لنداسکیپ مطابقت و هماهنگی داشته باشد. یکی از مقرون به صرفه ترین شکل استخر فرم مستطیل است که ساخت آن، شیب بندی، آب بندی، تمیز نگه داشتن آن آسان است. انتخاب محل استخر از اهمیت ویژه ی برخوردار است. استخر باید حتی المکان در طول روز، از نور روز برخوردار باشد.

استخر در شهر کرج

 

https://www.instagram.com/p/CCbYuSTDszs/

 

حیاط

زمانی که شما تصمیم به طراحی باغچه در حیاط یا ویلای خود می گیرید، خلاقیت و شناخت پوشش گیاهیی حرف اول را میزند. استفاده متریال های مناسب منطقه می‌تواند دوام مناسب در سال برای حیاط شما به همراه داشته باشد.

حیاط کرج

متریال و یا مصالحی هم چون ترموود که حس طبیعت را کنار پوشش گیاهی شما چند برابر می‌کند، در حیاط خود توجه کنید.

باغچه کرج

باغ‌های ایرانی همیشه در طول تاریخ دارای گیاهان و پوشش گیاهی زیادی بوده است. از تاثیر درختان و پوشش گیاهی غافل نشید، به تناسبات رنگ گیاهان و مصالح ساختمانی توجه بیشتری کنید. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ سبز درختان می‌تواند بسیار چشم نواز باشد. سعی کنید کف پوش و سنگ های باغ را با توجه به طیف رنگی اطراف ان انتخاب کنید. نکته قابل توجه در طراحی باغ ویلا سنتی، استفاده از شیشه های رنگی است که فضای داخلی را تلطیف می‌کند.

گیاه در کرج باغچه

 

در اینجا با هم نمونه طراحی ویلا میبینیم تا فرق بین سبک های ویلا سازی را بدانیم .

داشتن ویلا و باغ ویلا همواره طرفداران خاص خود را دارد، به طور کلی طراحی ویلا باید در تعامل با طبیعت باشد. هدف از باغ ویلاها لمس زیبایی طبیعت و آرامش رسیدن در محیط ارامش بخش است. در طراحی باغ ویلا و استخر باید به عوامل متعدد توجه کرد.

بعضی از افراد وقتی اقدام به طراحی باغ ویلا ساده می‌کنند، نظر بر این دارند که طراحی باغ ویلا به ساده ترین حالت طراحی شود. ولی این سادگی باید تعریف اصولی داشته باشد، سبک مینیمال و مدرن می‌تواند این توقع از سادگی را برآورده کند.

پتانسیل و ایده های زیادی برای طراحی حیاط یک ویلا باغ وجو دارد.

استودیو طرح و ساخت تجویدی طراحی ویلا در کردان ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

 طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج
Wuest Residence, Marmol-Radziner Architects

بازسازی آپارتمان در کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی طراحی باغ ویلا در کرج | طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر:

https://www.pinterest.com/pin/ATqL6KAtompRAWD22aVd8960Ei0B4bsRW4xGnAZcUjAKv4ugUaYKECY/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *