گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی باغ ویلا ساده

در این مقاله به طراحی باغ ویلا ساده خواهیم پرداخت. استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، طراحی و اجرای ویلا ، نوسازی و بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی باغ ویلا ساده

بعضی افراد وقتی اقدام به طراحی باغ ویلا ساده می‌کنند، نظر بر این دارند که طراحی باغ ویلا به ساده‌ترین حالت طراحی شود، ولی این سادگی باید تعریف اصولی داشته باشد. سبک مینیمال و مدرن می‌تواند این توقع از سادگی را برآورده کند.

طراحی باغ ویلا ساده | بازسازی و نوسازی آپارتمان و ساختمان اداری ، طراحی و اجرای ویلا در تهران و کرج

پتانسیل و ایده‌های زیادی برای طراحی حیاط یک ویلا باغ وجود دارد.

نوسازی

 عناصر طبیعی مانند بوته‌ها درختان و استفاده از المان‌های هنری در محوطه باغ، می‌تواند به بسته شدن یک منظر زیبا کمک کند.

بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری

سادگی را چه زمانی خواهیم به دست آورد؟ زمانی که از متریال‌های پیچیده و طراح‌های پیچیده استفاده نکنیم همه چیز بسیار کاربردی و عملکردی طراحی می‌شود و از جزییات پرهیز می‌شود.

طراحی و اجرای ویلا

استفاده از حوض‌های کوچک مربع و یا استفاده از آب، می‌تواند به این سادگی کمک کند.

طراحی باغ ویلا ساده | بازسازی و نوسازی آپارتمان ، طراحی و اجرای ویلا در تهران و کرج

در طراحی حیاط باید به اطلاعات اقلیمی توجه کرد، ایجاد نقطه کانونی، مسیریابی عناصر مورد نیاز برای طراحی حیاط عواملی است که با توجه به فضا می‌توان حیاط را به بهترین نحو طراحی و اجرا کرد.

از تاثیر درختان و پوشش گیاهی غافل نشوید، به تناسبات رنگ گیاهان و مصالح ساختمانی توجه بیشتری کنید، ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ سبز درختان می‌تواند بسیار چشم نواز باشد. سعی کنید کف پوش و سنگ‌های باغ را با توجه به طیف رنگی اطراف آن انتخاب کنید.

https://www.instagram.com/p/CCbYuSTDszs/

نکته قابل توجه در طراحی باغ ویلا سنتی، استفاده از شیشه‌های رنگی است که فضای داخلی را تلطیف می‌کند.

از انتخاب نوع مبلمان گرفته تا اجرای صحیح استخر، یکی از مهم‌ترین عناصری است که در طراحی باغ ویلا به آن باید توجه کرد. طراحی فضای دورهمی برای نشستن در فضای سبز است که می‌توان از مبلمانی از جنس چوب آموینیوم استیل ضد زنگ استفاده کرد. در بعضی از طراحی باغ ویلا با تعبیه آتش دان، فضای صمیمی دور آتش نیز طراحی می‌شود.

استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، طراحی و اجرای ویلا ، نوسازی و بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/254734922656263116/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *