گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی و بازسازی باغ ویلا

طراحی و بازسازی باغ ویلا

 

داشتن باغ ویلا در خارج از محدود شهری موجب می شود که انسان در آن فضا آرامش پیدا کند. مسله طراحی و بازسازی باغ ویلا ها امروز خیلی مورد سوال مردم می باشد در اینجا با هم چند نکته را بررسی می کنیم .

https://www.pedramtajvidi.com/landingpage/

گروه های معماری باید فضاهایی ، برای بهبود کیفیت زندگی و آرامش افراد می پردازد طراحی کنند در واقع باید به بررسی نیازها یکارفرما بپردازند .

روند طراحی در باغ ویلا باید به اینگونه باشد . ابتدا باید به فرم سایت و ابعاد زمین بپردازیم . زاویه باد برای گیاهان ، زاویه خورشید برای داشتن نور مناسب تر ،  انتخاب سبک ویلا مطابق سلیقه کارفرما ، جا نمایی و لکه گذاری بنا یا ساختمان  ، ابنما و استخر، امکانات تفریحی ، و تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما ، سیرکلاسیون های مورد استفاده در طراحی باغ ویلا ، طراحی داخلی و پلان طبقات و میزان نورگیری که مناسب سبک است .

طراحی باغ ویلا بازسازی تراس

انتخاب نوع مصالح مصرفی در طراحی باغ ویلا ، سیستم سرمایش و گرمایش ، سیستم خورشیدی ، سیستم ایمنی ، نورپردازی ، وسایل باغداری گیاهان در باغ ویلا نقش مهمی ایفا می کند .

طراحی باغ ویلا ابنما

ابنما ، استخر ، حوض

آب یکی از عوامل آرامش در ادمی ایست قطعا همه کارفرما ها که تصمیم ساخت باغ ویلا دارند هدف از آن آرامش است. وجود عنصری که در باغ باعث حس ارامش می شود اگر بخواهیم بگوییم حس یک باغ ویلا را تکمیل می کند .  استخر در طراحی باغ ویلا بسیار ضرروی است .

طراحی باغ ویلا

نکاتی که در طراحی استخر باید به آن توجه کرد طول استخر و ابعاد آن است حداقل طول استخر باید 3برابر قد یک انسان باید باشد . عمق استخر 1 متر ، حداقل عرض استخر 4 متر میباشد .   

طراحی باغ ویلا بازسازی

جانمایی در طراحی استخر در محوطه باغ باید به گونه ای باشد که استخر در طول روز و به ویژه در ساعات بعد از ظهر و عصر بیشترین نورگیری از خورشید باشد. برای اینکه بهترین نورگیری از خورشید داشته باشیم کاسه استخر به سمت جنوب و یا غرب جانمایی شود .

دیدن نمونه کار اینجا کلیک کنید .

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/210543351319709905/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *