گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل دانشی بسیار وسیع است. در این مقاله ما نکاتی که قطعا به کار شما خواهد آمد را ذکر می کنیم و اصول و نکات دکوراسیون و چیدمان را آموزش خواهید دید. استودیو معماری تجویدی با به روز ترین روش، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی اپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی تخصص ماست…

طراحی دکوراسیون داخلی منزل | بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران | استودیو معماری تجویدی

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

پر کردن یک اتاق بدون هیچ هنر و علمی قطعا رضایت بخش و امیدوار کننده نخواهد بود. همین جمله می تواند کافی باشد تا اصول دکوراسیون داخلی را بیاموزیم. در سال های اخیر طراحان داخلی با به کار گیری اصول سبک های دکوراسیون داخلی موفق شده اند فضاهای شیک و منحصر به فردی را طراحی کنند. وقتی شما نوع کاربری از فضا را مشخص کردید. تجاری، مسکونی، اداری، فروشگاه و کارخانه می توانید بر طبق کاربردی که از آن فضا و مکان می خواهید بگیرید دکوراسیون داخلی اصولی را می توانید طراحی کنید.

دکوراسیون داخلی نشیمن

یکی از عوامل مهم در چیدمان هر اتاق یا فضایی داشتن درک و بازتاب چیدمان در استفاده از آن می باشد. برای مثال اگر دو کاناپه را رو به روی هم قرار گیرند از لحاظ تقارن بسیار چشم نواز است، اما اگر استفاده از کاناپه فضایی دنج برای دیدن تلوزیون است این چیدمان چشم نواز و خوش آیند نخواهد بود. بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران توسط استودیو معماری تجویدی با بهترین کیفیت انجام می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل | بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران | استودیو معماری تجویدی

سعی کنید موقع خرید به ابعاد فرش دقت کنید بیرون گذاشتن قسمتی از کف اتاق از دور باعث زیبایی بیشتر می شود.

فرش در دکوراسیون داخلی

روشنایی در فضاهای داخلی نکته اساسی است. شما اگر از نشیمن خود انتظار یک فضای دنج را دارید. برای مطالعه، نوشیدن قهوه و یا مدیتیشن باید نور متعادلی داشته باشید که ارامش بخش باشد. اگر انتظار از فضای نشیمن شما دورهمی و مهمانی و .. است باید پر نور باشد تا شما را کسل نکند. سعی کنید از ترکیب نورهای مهتابی و افتابی استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل | بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران | استودیو معماری تجویدی

چیدمان حمام

سخت نگیرید و یادتان باشد این اتاق و این ساختمان منزل شما است و شما باید در آن راحت باشید. هیچکس قرار نیست در خانه شما زندگی کند غیر از خود شما، ایده های خود را با رعایت اصول اولیه به کار بگیرید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل | بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران | استودیو معماری تجویدی

دکوراسیون داخلی منزل

بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران توسط استودیو معماری تجویدی با بهترین کیفیت انجام می شود.

جزییات دکوراسیون داخلی

ویدیو های این قسمت مربوط به سبک های دکوراسیون داخلی

نکات طراحی داخلی خانه

در هنگام انجام طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید به نکات زیر دقت نمود:

  • طراح دکوراسیون کیست؟
  • تفاوت معمار داخلی و طراح داخلی؟ کدام بهتر است ؟
  • شخصیت شناسی و تصویر سازی
  • ایجاد نقطه تمرکز
  • افراط نکردن در یک چیز
  • انتخاب وسایل طبق سلیقه
  • استفاده از نورپردازی متفاوت
  • انتخاب و چیدمان صحیح مبل
  • جسور بودن در انتخاب رنگ
  • افراط نکردن در مد
  • قرارگیری صحیح قاب ها و تابلوها
  • استفاده از پارتیشن های مناسب
  • لایه های روشنایی متفاوت در طراحی دکوراسیون منزل
  • کف پوش مناسب با سبک دکوراسیون و ابعاد خانه
دگوراسیون داخلی

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

لازم نیست تمام دیوارها یک دست رنگ شود. یا بالعکس لازم نیست همه دیوارهای خانه کاغذ دیواری شوند، چوب را هرگز فراموش نکنید در دکوراسیون چوب می تواند گرمای خانه شما را تامین کند. اگر کودک یا نوزاد دارید حتما از استیکر های کودکانه و خلاقانه در اتاق کودک خود استفاده کنید.

داخلی مسکونی
هیچ وقت به عکس های گوگل یا پینترست اعتماد نکنید همه عکس هایی که شما مشاهده می کنید کاربردی نیست. نکته مهم در دکوراسیون داخلی این است که از یک مبلمان یا طراحی استفاده کنید که بتوان از آن بازخورد دریافت کرد. در واقع اگر وسیله ای در خانه شما وجود دارد که نه جنبه تزیینی دارد نه کاربردی، عملکرد آن از نظر فنگ شویی انرژی خانه شما را می گیرد. استفاده از فرش را از یاد نبرید، فرش ایرانی یا فرش های فانتزی می تواند بافت به فضای شما ببخشد. 

خانه دکوراسیون خاص مدرن

طراحی دکوراسیون داخلی تجاری

در اجرای دکوراسیون مغازه و فضای تجاری باید به نکات زیادی توجه کرد. یک ویترین می بایست متناسب با نوع محصول تجاری شما، از کیفیت و همچنین چشمگیری برخوردار باشد. عبارت فضای تجاری به مکان هایی گفته می شود که به منظور کسب و کار فروش کالا های مختلف مرتبط با زمینه های کاری از آن ها استفاده می شود. 

دکوراسیون تجاری

به طور کلی در معماری تجاری و خرید باید به کف سازی و نور توجه ویژه ای کرد. وقتی شما تصمیم به بازسازی فضای تجاری خود می گیرید باید حوزه ی تغییر و نوسازی را مشخص کنید. برای مثال اگر محل تجاری شما بزرگ است و تفکیک فضا نشده است و یا فضای تجاری یا مغازه شما مشکل سازه ای و استقامت دارد که مورد بازسازی باید قرار بگیرد. نو آوری در دکوراسیون داخلی مغازه، تاثیر رنگ بر دکوراسیون و نورپردازی نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

مغازه تجاری

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق منزل 

شما از اتاق خوابتان چه استفاده هایی می کنید؟ آیا شما در اتاق خوابتان احساس آرامش می کنید؟ بعد از روز سخت و طاقت فرسا چه کاری خستگی را ازشما دور می کند؟ بعد از رهایی از کارهای روزانه هیچ چیز به اندازه ی دراز کشیدن روی تخت خواب و آسودن در خواب دلپذیر شبانه، دلچسب نیست پس بسیارمهم است محیطی ایجاد کنید که در آن احساس راحتی داشته باشید.

دیزاین اشپزخانه

توجه و هماهنگی وسایل اشپزخانه به داشتن طراحی موفق کمک می کند. طراحان بزرگ اهمیت خاصی برای دیزاین اشپزخانه قائل هستند که باید اصولی و مناسب باشد. ضمن اینکه براساس سلیقه فرد طراحی شود. کارهای ضروری منزل در آشپزخانه انجام می شود و خانم خانه زمان زیادی در این محل مشغول کار است به همین دلیل کاربردی بودن طراحی اهمیت بسیاری دارد. با استودیو معماری تجویدی همراه باشید.

اشپزخانه دکور

سبک طراحی مدرن

از اوایل قرن بیست میلادی سبک مدرن سبکی نوپا و جدید نام گرفت و باقی این دسته بندی قبل از تاریخ را پست مدرن نام گزاری کردند. بخش اول مثل کودکی نوپا و بخش دوم با دوام و ماندگار در تاریخ نام گرفت ولی همچنان از این سبک استفاده می شود و خواهان زیادی دارد. رنگ سفید رنگ ذهن های روشن است و بسیار پرطرفداراست و دعوت کنندگی بالایی دارد مخصوصا برای فصل تابستان، زیرا نور آفتاب را مستقیم به داخل خانه می آورد. ضمن اینکه در سبک مدرن رنگ تیره جایی ندارد و بیشتر از رنگ های بی حال و خنثی استفاده می شود. رنگ انتخابی ما اگر از رنگ های تیره باشد دیگر نیازی به انعکاس نور نیست و درحالت کلی رنگ نباید در تضاد با فضا باشد.

حمام مدرن

سبک مینیمال

استفاده از پنجره و پرده مناسب (پرده های نازک مثل تور سفید) و رنگ بندی درست از دیگر نکات قابل توجه در اتاق خواب با سبک مینیمال می باشد که اولویت ما در طراحی استفاده از نورطبیعی می باشد. اما برای تامین نور در شب استفاده از نورهای مسطح که غیرمستقیم هستند که با بلاکر تابیده می شوند، مناسب است.

دکوراسیون مینیمال

سبک دکوراسیون داخلی یونان

سبک دکوراسیون داخلی یونان ترکیبی از عناصر قدیمی و مدرنیته است. که با ظاهری عملگرا و طبیعی و بدون وجود عناصری لوکس اغلب اقتصاد دان ها خواهان این سبک هستند. پالت رنگی این سبک مانند ایران باستان می باشد و از حکاکی ها و تندیس های مرمر باستانی در آن استفاده می شود که باعث شکوه و عزمت این سبک می شود و تنها تفاوت سبک دکوراسیون یونان باستان با ایران باستان استفاده از اشکال منحنی دراین سبک است که باعث ایجاد حس حرکت و پویایی می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل | بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران | استودیو معماری تجویدی

سبک کلاسیک

این سبک از دکوراسیون از سبک های دکوراسیون سنتی غربی است که طی گذشت زمان با تغییراتی در دکوراسیون مواجه شدیم که به سبک  دکوراسیون معاصر نزدیک شده است. سبک دکوراسیون کلاسیک دارای نظم و ترتیب است که همه چیز در این سبک قابل پیش بینی و دور از انتظار نیست. خواهان سبک کلاسیک افرادی تجمل گراهستند که نیاز به فضایی پر از اصالت و تاریخ دارند. 

کلاسیک دیزاین

سبک اسکاندیناوی

یکی از جنبش های معماری در اواخر قرن بیست سبک اسکاندیناوی می باشد که در مقاله ای دیگر به صورت جداگانه به این سبک پرداخته ایم. خواهان این سبک روز به روز و به آرامی درحال افزایش است. به طور کلی این سبک دارای ظاهری مدرن و ظریف می باشد که می تواند هرکسی را به وجد آورد. 

طراحی دکوراسیون داخلی منزل | بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران | استودیو معماری تجویدی

بازسازی اپارتمان و ساختمان در تهران توسط استودیو معماری تجویدی با بهترین کیفیت انجام می شود.

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *