گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی ویلای خاص

ویلای رویاهای خود را از ما بخواهید..

طراحی ویلای خاص

افرادی که به دنبال داشتن ویلا هستند ، قطعا عاشق طبیعت و آرامش هستند . بعضی افراد برای داشتن طراحی ویلای خاص خود به دنبال ویلاهای اماده نمی روند . که بسیار کار خوبی است . ویلاهای اماده نمیتوانند نیازهای کارفرما را تامین کنند . درواقع با یک سری پلان های اماده ساخته شده است که اصلا پیشنهاد مناسبی نیست . 

طراحی خاص ویلا لاکچری

اگر ویلای شیشه ای دوست دارید؟

اگر دنبال طراحی ویلای خاص هستسید ویلای شیشه ای نوعی از سبک ویلا سازی است که بسیار سبکی مدرن و مینیمال است  و می تواند خاص بودن را به رخ بکشد . افرادی که دنبال داشتن ویلای مدرن هستند معمولا به سراق ویلاهای شیشه ای می روند . ویلاهای شیشه در واقع مرزی بین طبیعت و سازه وبلا ایجاد نمیکنند . در واقع وجود پنجره های سرتاسری باعث اتصال طبیعت و ویلا می شود .

طراحی ویلا خاص

اگر ویلای دوبلکس دوست دارید ؟

کسانی که طرفدار ویلاهای دوبلکس هستند . در طراحی ویلا دوبلکس باید به یک سری نکات توجه کرد که باید سرویس بهداشتی  مهمان جدا طراحی شود و در فضای خصوصی سرویس بهداشتی در نظر گرفته شود . وقتی ویلا دوبلکس طراحی شود و اجرا شود باعث می شود طراحی ویلا چشم گیر تر داشته باشیم که در سبک کلاسیک بسیار مناسب است . در طراحی ویلاهای دوبلکس باید به پلان معماری ویلا توجه کرد که فضاهای پر و خالی را در حجم نمای ویلای دوبلکس لحاظ شود .ویلای دوبلکس خاص

اگر ویلای چوبی دوست دارید ؟

آرامش حس خوب چوب سقف های چوبی باعث می شود معماری داخلی ویلای ما گرم و حس صمیمی داشته باشد . و در دکوراسیون داخلی ویلا فضاهای دنجی به ما می دهد . در سقف های چوبی میتوان با استفاده از هالوژن ها و لوسترهای خاص نورپردازی خاصی داشت .

طراحی ویلای خاص چوب

یک باور اشتباه وجود دارد که ویلاهای چوبی مقابل حمله موریانه ها قارچ ها و حشرات میرسنند . و افرادی میگویند با اشباع کردن چوب میتوان جلوگیری کرد . ولی این کار باعث افزایش هزینه می شود . اتصالات چشب و چوب را ضعیف میکند . در اینجا باید بگوییم که برای مثال چوب روس به علت مقاومت بالای آن گزینه مناسب برای ساخت ویلای چوبی است و در برابر خطرات مقاومت بالایی دارند . و قطع ارتباط مستقیم ستون و دیوار با خاک  به وسیله نانو عایق ها میتوان از هزینه های اضافی مثل اشباع کردن چوب جلوگیری کرد .

طراحی ویلای خاص چوبی

دیدن نمونه کار استودیو تجویدی

اگر ویلای شما کوچک است؟

فضاهای سبز فقط نباید دارای درختان بزرگ باشند . مکان ظهور فضای سبز در برنمی گیرد بلکه باغ ها ، باغچه خصوصی نوار سبز حاشیه سبز را نیز شامل می شود.

طراحی ویلا خاص کوچک

طراحی ویلای کوچک قوانین و اصول خاصی دارد . در صورت اینکه این اصول رعایت شود ساکنین ان ویلا رضایت کامل خواهند داشت . یکی از این اصول در طراحی ویلای کوچک این است که تمام نیاز های کارفرما اجرا شود .  

منابع تصاویر:

https://www.pinterest.com/pin/161707442845513486/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *