گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی ویلا دوبلکس

طراحی ویلا دوبلکس

ویلا دو بلکس

امروز افرادبسیار طرفدار ویلا دوبلکس هستند و بسیار متدوال است . یکی از دلایل این که ویلا دوبلکس پر طرفردار است وجود ارتفاع بلند و دید و منظر چشم گیر تر است . افراد وقتی به داشتن ویلا میکنند مهم ترین دلیل ان ها فرار از هیاهوی شهر هست . وجود ارتفاع در ویلاهای دوبلکس باعث می شود بسیار نظار گر مناظر دلنشین و ارامش بخش هستند .طراحی ویلا دوبلکس ویو

بازشوهای بسیار بزرگ وسیع باعث ورود نور فروان به فضا می شود و باعث تهویه فضاهای داخلی فضا میشود .بسیار از افراد برای اینکه عرصه های خصوصی و عمومی خود را جدا کنند که در ویلای خود راحت تر باشند . جداسازی و سیرکلاسیون فضاهای داخلی ویلا باید به گونه ای باشد که دسترسی به همه فضا به راحتی انجام پذیر باشد .

 دوست دار ویلاهای دوبلکس هستند . در طراحی ویلا دوبلکس باید به این نکته توجه کرد که باید سرویس بهداشتی  مهمان جدا طراحی شود و در فضای خصوصی سرویس بهداشتی در نظر گرفته شود . وقتی ویلا دوبلکس طراحی شود و اجرا شود باعث می شود طراحی ویلا چشم گیر تر داشته باشیم که در سبک کلاسیک بسیار مناسب است .طراحی ویلا دوبلکس پله

در طراحی ویلا به چه نکاتی باید توجه کنیم ؟

در طراحی ویلا باید به پلان معماری ویلا توجه کرد که فضاهای پر و خالی را در حجم نمای ویلا لحاظ شود .

متریال های استفاده شده در این دسته از ویلا ها باید طبق اقلیم منطقه و بودجه کارفرما تعیین گردد . در اینجا باید به نکته اشاره کرد که یکی از جذابیت های ویلا است. که میتوان در ویلاهای دوبلکس وید هایی بسیار چشم گیر طراحی کرد . که باعث بزرگتر شدن فضا و لوکس تر شدن فضاها میشوند .

در ویلا ها بهتر است یک اتاق مهمان در طبقه پایین طراحی شود . وجود اتاق مهمان بسیار کمک میکند . طراحی مناسب اتاق مهمان باید به گونه ای باشد که ورودی جداگانه داشته باشد تا هنگام خروج مهمان از ویلا مهمان به راحتی از در خروجی مخصوص به خود از ویلا خارج شود .

https://www.instagram.com/p/B-PpeHVjWSg/

 

طراحی ویلا دوبلکس پاگردویلا دوبلکس کلاسیکطراحی ویلا دوبلکس پله چوبیطراحی ویلا دوبلکس سنگ

 

 

 

منابع:

https://www.pinterest.com/pin/827958712728257529/

https://www.pinterest.com/pin/39969515430589777/

https://www.pinterest.com/pin/717479784373543627/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *