گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی ویلا کوچک

ویلای رویاهای خود را از ما بخواهید..

برای طراحی ویلا باید مواردی چون ، متراژ زمین ، متریال های مناسب با اقلیم ، بودجه را در نظر گرفت . در مواردی که متراژ کمی داریم دسته طراحی ویلا در دسته طراحی ویلا کوچک قرار میگیرد .

طراحی ویلای های به سبک مدرن به شدت پیشنهاد می شود . طراحی ویلا به سبک مدرن در اصل قرار دادن تکنولوژی برای طراحی و ساخت یک ویلا همچون استفاده از اسکلت فلزی و بتنی ، استفاده از پنجره های بزرگ به صورت سرتاسری و غیره از مواردی بسیار تاثیر گذار و مطرح در طراحی مدرن می باشد . در طراحی ویلاهای کوچک به موضع رنگ باید توجه بسیاری کرد زیرا باعث بزرگتر دید شدن فضای داخلی می شود .

طراحی ویلا کوچک پلان

هر چقدر ویلای دارای متراژ کوچک باشد شما نور طبیعی بیشتری دریافت کند و روشن تر شده و در نتیجه فضا بزرگ تر دیده می شود . استفاده از اینه ها در بزرگتر شدن فضاهای داخلی بسیار تاثیر گذار است .

وجود قفسه ها هم تاثیر گذار است برای فضای کوچک و هم مشکل کمبود جا را حل میکند . مبلمان هم چون مبل تخت شو میتواند به فضاهای ویلا کمک کند .

 

 مشاوره رایگان

با ما تماس بگیرید

محوطه سازی در ویلاهای کوچک

فضاهای سبز فقط نباید دارای درختان بزرگ باشند . مکان ظهور فضای سبز در برنمی گیرد بلکه باغ ها ، باغچه خصوصی نوار سبز حاشیه سبز را نیز شامل می شود.

طراحی ویلای کوچک قوانین و اصول خاصی دارد . در صورت اینکه این اصول رعایت شود ساکنین ان ویلا رضایت کامل خواهند داشت . یکی از این اصول در طراحی ویلای کوچک این است که تمام نیاز های کارفرما اجرا شود .  

طراحی ویلا کوچک شمال

طراحی ویلا کوچک ارزان

https://www.instagram.com/p/B50fv-fgU2p/

طراحی ویلا کوچک داخلی

 

منابع :

https://www.pinterest.com/pin/600315825312833425/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *