گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی و ساخت ویلای شیشه ای

ویلای رویاهای خود را از ما بخواهید..

 

نکاتی که باید در طراحی ویلا باید در نظر گرفت این است که ویلا باید کاملا عملکرد گاراینه طراحی شود. اگر ویلا شما مدرن طراحی شود باید عملکرد حرف اول را در طراحی بزند .  یک اصل مهم در طراحی ویلا است. در واقع قبل از طراحی و شروع طرح زدن برای ویلا ابتدا باید بررسی شود که کار فرما چه فضاهای را نیاز دارد.  براساس ان فضاها طراحی پیش برود و در طراحی ویلا و ساخت ویلای شیشه ای زیبای و فرم تاثیرگذارترین بخش طراحی است و باید حرف اول را بزند.

طراحی ویلای شیشه ای نوعی از سبک ویلاسازی است که بسیار سبکی مدرن است . افرادی که دنبال داشتن ویلای مدرن هستند معمولا به سراق ویلاهای شیشه ای می روند . ویلاهای شیشه در واقع مرزی بین طبیعت و سازه وبلا ایجاد نمی کنند . در واقع وجود پنجره های سرتاسری باعث اتصال طبیعت و ویلا می شود .

نمونه خارجی ویلا شیشه ای

در ایتالیا اولین ویلای شیشه ای ساخت و طراحی شد .عنصری که باعث خاص شدن این ویلا شده بود این بود که ویلا دارای پنجره هایی بود که در زمین فرو میرفتند . این ویلا شیشه ای مدرن توسط یک استودیو معماری به نام  

Bergmeisterwolf

طراحی وساخته شد . که زمان طراحی و ساخت این ویلا به قرن 17 برمی گردد .

 

بعضی افراد دوست دار اب هستند از وجود اب در منزل خود حس رضاییت بخشی دارند . در ویلاسازی مدرن اگر نخواهند کل ویلا شیشه ای باشد میتوانند قسمتی از ویلا را شیشه ای طراحی کنند و از کف یا دیوار اب در جریان باشد . تا حس کارفرما ارضا شود .

متریال

معمولا در ساخت وطراحی ویلاهای شیشه متریال ترکیبی با شیشه از فولاد و بتن استفاده می شود . این دو متریال با شیشه ترکیب خاص و بی نظیری ایجاد می کند .

امنیت

در ویلاهای شیشه ای امنیت مسله مهم و قابل تعملی هست که باید حتما تمهیدات این موضوع در نظر گرفته شود .

در ادامه تصاویری از ویلاهای لاکچری و مدرن شیشه ای میبینیم .

 

 

حتما بخوانید : طراحی ویلا چوبی

طراحی ویلا شیشه ای مدرن

طراحی ویلا شیشه ای رویاییطراحی ویلا شیشه ای خاص

طراحی ویلا شیشه ای داخلی

 

https://www.instagram.com/p/B-PpeHVjWSg/

 

طراحی ویلا شیشه ای برف

نویسنده : پدرام تجویدی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *