گالری ما

اطلاعات تماس

مراحل بازسازی خانه

در این مقاله به مراحل بازسازی خانه خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

مراحل بازسازی خانه

برای شروع به پروژه بازسازی بعد از این که با یک گروه معماری که از کادر متخصص و با تجربه تشکیل شده است، مشورت کرده و کار خود را به شرکت بازسازی بسپارید. مراحل بازسازی خانه زیر قابل اجرا خواهد بود.

مراحل بازسازی خانه

ابتدا نقشه منزل تهیه و برداشت وضعیت موجود از خانه می شود. در مرحله بعد تغییرات لازم بر روی پلان اگر نیاز کارفرما بود، اعمال خواهد شد. تغییراتی از قبیل جابه جایی دیوار ، آشپزخانه در پلان خانه و یا تخریب یک دیوار اتاق و افزایش متراژ پذیرایی از جمله تغییراتی است که اعمال خواهد شد.

مراحل بازسازی خانه خاص

مرحله بعدی باید سبک مورد علاقه خود را انتخاب کنید، زیرا در این مرحله طراحی باید صورت پذیرد در واقع طراحی هر سبک متفاوت بوده و بر روی خانه نیز تاثیر بسزایی دارد.

 

سبک های دکوراسیون داخلی زیاد هستند و باید آن ها را بررسی کنید، تا ببینید کدام سبک به سلیقه شما نزدیک تر است. سبک کلاسیک، سبک دکوراسیون داخلی مدرن ، مینیمال ، شبی شیک ، ساحلی ، خاورمیانه ای ، سبک دکوراسیون داخلی نئوکلاسیک  و… مجموعه ای از سبک های دکوراسیون داخلی بوده که در خانه می توان از آن ها استفاده کرد. مهندس تجویدی در چند ویدیو یک دقیقه ای برای شما توضیح داده است که به صورت انجام خواهد شد.

مراحل بازسازی خانه قبل و بعد

بعد از طراحی خانه شما، مرحله فیزیکی پروژه آغاز خواهد شد. بعد از تخریب در صورت وجود تعمیر یا تعویض تاسیسات، مرحله اصلاح رنگ سقف، دیوار ها ، کاغذ دیواری و کف پوش و انتخاب نوع قرنیز می باشد.

 طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

کناف سقف یا دکوری روی دیوار

رنگ آمیزی دیوار

رنگ امیزی سقف

پتینه کاری دیوار

کاغذ دیواری

قرنیز

دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه

 

در صورت نیاز، با توجه به سبک طراحی نوع کابینت مشخص می شود که باید تعویض کرد . برای تعیین بین کابینتی، باید به نوع سبک طراحی توجه کرد .

طراحی ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان در تهران و کرج

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/142074563233113154/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *