گالری ما

اطلاعات تماس

نمای سرامیکی در ویلا

نمای سرامیکی در ویلا

نمای سرامیکی در ویلا همواره کاری دشوار است در حالی که همواره ایجاد طرح جدید نیاز به خلاقیت و فکر کردن دارد که باید به تیم طراحی قابل اطمینان سپرد . متریال نمای ساختمان یکی از عوامل مهم است که میتواند بسیار تاثیر در زیبایی داشته باشد و متریال قابل پبشنهاد میتواند سرامیک باشد .

سرامیک

سال هاست نمای سرامیک برای مردم یک انتخاب محبوب است . سرامیک که با روش ملات دار نصب می شود بایستی قابلیت جذب آب در پشت آن وحود داشته باشد و برای ساختمان هایی با ارتفاع زیاد نیز به نما اسکوی گردد.

در این روش که وقت گیر است بایستی دقت کرد تا اتصال بین ملات و سرامیک محکم باشد در غیر این صورت با وارد شدن ضربه کوچکی به ساختمان و یا شوک حرارتی سرامیک از نما جدا می شود .

سرامیک

سرامیک خشک

نمای سرامیک خشک با نمای سنگی یکی از به روزترین نمای ساختمانی در سطح جهان است که با روش نصب و راه اندازی خشک اجرا می شوند .

سرامیک های این از مواد معدنی غیر فلزی سرامیک تشکیل شده اند و این به معنای ان است که علاوه بر مواد معدنی خاصیت فلزی ندارند .

سرامیک جز متریال هایی است که برای نما به سبک مدرن مناسب است

ویژگی

سرعت اجرا

عدم ایجاد ضایعات ساختمانی و سر و صدا

کاهش اتلاف انرژی

آسانی اجرا برای ساختمان های مرتفع به دلیل عدم استفاده از ملات

 

ویژگی های نمای سرامیک پرسلانی

وزن کم

جذب اب بسیار پایین

ماندگاری رنگ

صدابند و اکوستیک

عایق حرارتی

مقاومت در برابر سایش

مقاوم در برابر حریق

ترکیب و همخوانی سایر مصالح

 

 

برای دیدن این ویدیو درباره نمای سرامیکی در ساختمان ویلایی کلیک کنید .

https://www.instagram.com/p/CTzzP4KjYQg/

 

نمای سرامیک بسیار زیبایی دارد انان این نکته را نباید فراموش کرد که معم را نباید فراموش کرد که این جلوه و زیبایی رابطه بسیار با نحوه نصب و چگونگی پیاده سازی ان دارد . برای بهره بردن از مزایای سرامیک اینکه از چه روشی برای حایز اهمیت است و استفاده میکنید حایز اهمیت است . سازگار بودن نمای سرامیکی با شرایط مختلف اب و هوایی ، سبک بودن نمای سرامیکی ، مقاومت شیمیایی بالا ، مقاومت در برابر اشعه uv ، مقرون به صرفه بودن ، تنوع زیاد در طرح سرامیک این گزینه هایی است که میتوان با روش نصب مناسب در اختیار داشت .

معایب

عایق نبودن نمای سرامیک به سرما گرما

عایق نبودن نسبت به صدا

نمای سرامیکی بازتاب نور

استفاده از سرامیک در نما به دلیل مشخص بودن بندهای آن و مشکل پیوستگی باعث میشود تا زیبایی ساختمان کاهش پیدا کند البته با استفاده از روش های نصب میتوان تا حدودی مشکل پیوستگی آن را کاهش داد .

عدم مقاومت در تغییرات جوی

 

سرامیک در دسته مستحکم ترین متریال ساختمانی است که برای قسمت های مختلف از جمله نمای ساختمان کاربرد درارد و نمای به دلیل مواجه شدن با آن در ابتدای ورود به ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است و میتواند دید اولیه نسبت به ساختمان را در ذهن افراد ایجاد میکند .

 

 

سبک معماری داخلی مینیمال

 

منبع :

https://www.instagram.com/pedramtajvidi/

https://www.google.com/search?q=ceramic+faced+bulding&tbm=isch&ved=2ahUKEwj339W_zI_zAhWSkqQKHawADmsQ2-cCegQIABAA&oq=ceramic+faced+bulding&gs_lcp=CgNpbWcQA1CKE1iMJmD_J2gAcAB4AIABjAKIAesMkgEFMC40LjSYAQCgAQGqAQtnd3Mtd2l6LWltZ8ABAQ&sclient=img&ei=8pBJYfeeE5KlkgWsgbjYBg&bih=1000&biw=1920#imgrc=wbDQpOJBiOV6sM

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *