گالری ما

اطلاعات تماس

نمونه کار طراحی نما

ویترین ساختمان شما، نمای شما است، در این جا قصد داریم به نمونه کار طراحی نما بپردازیم. تیم طراحی دکوراسیون داخلی استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

نمای ساختمان شما صحبت میکند

اولین برخورد مشتری و خریدار ساختمان شما با ساختمان شما توسط نما شکل میگیرد. پس طراحی نما مهم ترین اصل در بازگشت سرمایه شما است. این مساله شما را وادار می کند تا تمرکز و هزینه بیشتری برای آن صرف کنید. این یعنی نمای خوب می تواند سرعت شما را در رسیدن به پول بیشتر کند و نمای نامناسب میتواند کل کیفیت کار شما را تحت شعاع قرار میدهد.

طراحی نما کرج مصباح
طرح اولیه پروژه مصباح(کانسپت)

5ثانیه طلایی در نمای ساختمان

در علم مارکتینگ 5 ثانیه اول برخورد مشتری و محصول پنج ثانیه طلایی است. این 5 ثانیه دید اولیه و برداشت اولیه را در ذهن مشتری ایجاد میکند.در ساختمان این 5 ثانیه در بخش نماست. این برداشت اولیه در ساختمان توسط نما شکل میگیرد. اگر برداشت اولیه در ذهن مشتری خوب باشد میتواند بسیار به شما کمک کند،اگر این حس خوب را منتقل نکنید تمام متریال ها و نقشه و … شما تحت شعاع برداشت اولیه مشتری شماست.

طراحی نما کرج
وضع موجود پیش از طراحی
طراحی نمای خاص
طراحی نما عظیمیه

نمای خود را توسط افراد متخصص طراحی کنید

بعضا در بازار دیده شده کارفرما ها ساختمان های زیبا را مشاهده می کند، و با یک تصویر از آن عینا نمای پروژه های خود را ساخته و از آن بهره برداری میکنند. اما باید بدانیم که هر نما با توجه به نیاز های منطقه، اقلیم و نیازهای شخصی کارفرما طراحی میشود و نیاز به شخصی سازی مجدد برای سازه شما دارد. پس برای این که یک طراحی نما خوب و مناسب با اقلیم و نیاز های منطقه و … داشته باشید باید نمای مختص شما متناسب با سازه شما طراحی شود.

طراحی نما | بازسازی ساختمان اداری منزل و شرکت در کرج ، تجویدی
طراحی پروژه پونک(نمای متحرک)

بازسازی ویلای دوبلکس در تهراندشت
پروژه فاخر
طراحی و نظارت ویلا مدرن
پروژه شرکا

تعیین سبک نما

یکی از مهمترین قسمت ها در انتخاب طراحی نما تعیین سبک نماست. این انتخاب با توجه به منطقه و نیاز بازار، همچنین بودجه کارفرما تعیین میشود. اگر این انتخاب انتخاب درستی نباشد و انتخابی نامناسب با منطقه و شرایط بازار و کارفرما میتواند ضربه ای مهلک به پروژه،سرمایه و کسب و کار شما وارد کند.

طراحی نما
طراحی ویلای سرخاب

سفارش طراحی نما

استودیو طرح و ساخت تجویدی علاوه بر طراحی و مشاوره نمای حضوری به تازگی بخش طراحی نمای آنلاین و غیر حضوری خود را راه اندازی کرده است. شما میتوانید با ارسال عکس نما های خود جهت بازسازی و یا ارسال نقشه ها و مشخصات ساختمانتان، سفارش خود را برای طراحی نمای آنلاین پس از مشاوره رایگان ثبت نمایید.

درباره تجویدی

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای دریافت خدمات، با کارشناسان ما در گروه استودیو بازسازی و معماری ویلای تجویدی تماس بگیرید.

برای مشاهده نمونه کار های ما اینجا کلیک کنید

برای تماس با ما اینجا کلیک کنید

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *