گالری ما

اطلاعات تماس

نکات مهم و اصول طراحی ویلا دوبلکس

طراحی ویلا، به ویژه طراحی ویلا دوبلکس یکی از دغدغه‌های مهم زندگی در سال های اخیر برای مردم شده است. زیرا آنها برای فرار از دود و دم و شلوغی شهرهای بزرگ، ترجیح می‌دهند در محیطی آرام و خلوت و البته خوش آب و هوا زمینی را خریداری کرده و اوقات فراغت خود را در کنار خانواده در آنجا سپری کنند. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چرا که قصد داریم شما کاربران گرامی را با نکات مهم و اصول طراحی ویلا دوبلکس آشنا کنیم. استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی ویلا دوبلکس

طراحی ویلا دوبلکس یکبار انجام و ساخته می شود زیرا افراد باید سال ها در این ویلا به آرامش برسند، بنابراین یک طراحی ویلای دوبلکس خوب تنها گزینه برای افراد پر جمعیت و لاکچری می‌ باشد. به همین خاطر است که عرض می‌کنیم طراحی خانه ویلایی دوبلکس یک چالش بزرگ برای مردم در سال های اخیر شده است. پلان ویلا دوبلکس یا نقشه ویلا دوبلکس باید مطابق سلیقه و نظر شما طراحی و ساخته شود تا سال های سال بتوانید در آن آسایش داشته باشید و از آنچه که می خواهید لذت ببرید. دوبلکس بودن یک ویلا از این نظر می‌تواند حائز اهمیت باشد که شما در یک زیربنای ثابت بتوانید مساحت بیشتری برای پلان داخلی ویلا در اختیار داشته باشید و محیط ها در آن به اندازه کافی دلباز و آرامش بخش باشد. این موضوع یک برتری بزرگ پلان ویلا دوبلکس نسبت به ویلای معمولی می باشد.

اصول طراحی‌ویلادوبلکس

اصول طراحی ویلا دوبلکس، بطور تقریبی دارای اصول ثابتی می باشد که اکثریت به آنها تسلط داشته و اصول کلی این نوع ویلاها دیگر بر شخصی پوشیده نیست. ولی تفاوت‌های بزرگ و بارز در طراحی ویلای مدرن دوبلکسی که آرامش بخش و ایده آل باشد، در رعایت نکات بسیار جزئی اما فوق العاده مهم در طراحی می باشد. که طراحان باید با رعایت این نکات بهترین طراحی را به صاحب ملک ارائه دهند.

شما با ورود به این ویلاها احساس دلنشین و مفرحی خواهید داشت و این حس را به طور کامل احساس خواهید کرد. در ادامه این نوشته قصد داریم به برخی از نکات جزئی اما مهم در اجرا خانه ویلایی دوبلکس که با تجربه و نظرات معماران بزرگ و قدیمی‌به دست آمده است بپردازیم. این نکات بسیار مهم در طراحی ویلا به طور حتم در هیچ سایتی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. با رعایت این اصول، خانه ویلایی دوبلکس شما یک طراحی فوق العاده خواهد شد که لذت آن تنها نصیب شما و اطرافیان شما خواهد شد. این نکات به شرح زیر می باشد:

  • در زمان طراحی ویلای دوبلکس جهت‌ها را جدی بگیرید.
  • سایه بان‌های شمالی و جنوبی در نمای ویلا دوبلکس بسیار مهم هستند.
  • میزان اندازه فضاها در طراحی ویلا دوبلکس حائز اهمیت است.
  • در طراحی ویلا مدرن دوبلکس دیوار شیشه ای را هرگز فراموش نکنید، زیرا جذابیت ویلای شما را دو چندان می کند.
  • انتخاب مکان مناسب برای استفاده از پله ها موجب صرفه جویی از فضای خالی در خانه می شود.
  • ارتفاع سقف در طراحی ویلای دوبلکس
  • زیبایی در سادگی است.

طراحی ویلا دوبلکس | طراحی و اجرا ویلا در کرج و کردان | استودیو معماری تجویدی بهترین مجری طراحی ویلا

درباره تجویدی

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای دریافت خدمات، با کارشناسان ما در گروه استودیو بازسازی و معماری ویلای تجویدی تماس بگیرید.

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *