گالری ما

اطلاعات تماس

ویلا روستیک و سنتی در کردان

ویلا روستیک و سنتی در کردان

سبک ویلاسازی به سبک روستیک یا همان روستایی یکی از سبک هایی پر طرفدار در منطقه کردان و غرب البرز میباشد . وقتی تصمیم به ساخت  ویلا روستیک و سنتی در کردان میگیریم باید به چند نکه توجه کنیم .

ویلا اجری کردان

ذات ویلا به دلیل نزدکی و ارتباطش با طبیعت به آسانی  میتواند در سبک روستیک تعریف و طراحی شود . فقط کافی است در طراحی ویلا از عناصر طبیعت بیرونی در داخل بنا نیز استفاده کرد و با استفاده از طرح های ساده تک حجم و یا ترکیب احجام  ساده و گرمای سبک روستیک را نمایان کرد .

طراحی ویلا

ویلااجری

سبک معماری ویلا روستیک یا سنتی در گذشته دنبال کنیم به حال و هوای تاریک و غیر قابل استفاده بر بخوریم که روستاییان در خانه های تاریک و نمور از پاکیزگی زندگی میکدند و هیچ علایمی از زیبایی و طبیعت در زندگی آن ها وجود نداشت . اما منظور قرون وسطای اروپا نیست بلکه دوره شکوه روستاهای بکر و زیبای آسیایی شرقی و اروپای مرکزی و همین طور مناطق زیبای افریقایی است .

ویلای یاس به سبک روستیک برای دیدن ویدیو اینجا کلیک کنید

شومینه

شومینه ها امروزه در خانه هایی با سبک دکور مدرن و مینیمال و حتی سنتی نیز نصب و راه اندازی می شوند و دارای انواع متفاوتی هستند . برق ، گازی و…اما شومینه ای که در ذهن طراح سبک روستیک در حال ساخت و پیاده سازی است چیزی فراتر از مواردی است که گفته شد .

شومینه

نکات

نکاتی که باید رعایت شود : مبلمان را به صورت دست ساز و پرداخت نشده ، خریداری کنید .. از چوب ، سنگ و فلزات به عنوان عنصر اصلی دکوراسیون اصلی .. پارچه و منسوجات را با الیاف طبیعی و به صورت بافته شده بخرید ..خطوط و شکل های ناهماهنگ و نامنظم را فراموش نکنید.. پالت رنگی خانتان را به طیف های طبیعی انتخاب کنید ..دکوریجات را الهام از زندگی روستایی بخرید..اجازه دهید نور آفتاب منبع اصلی خانتان  باشد..

برای دیدن ویذیو ویلای اجری در کردان اینجا کیک کنید .

منابع :

 

 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *