گالری ما

اطلاعات تماس

گروه بازسازی خانه

گروه بازسازی خانه

استودیو طراحی و ساخت پدرام تجویدی ، و گروه بازسازی خانه با هدف ارتقا سطح طراحی و اجرا بر اساس اصول معماری فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه بازسازی خانه چندین سال است اعلام کرده است.گروه بازسازی خانه

 این گروه معماری با بهره گیری از افراد متخصص و مجرب در زمینه بازسازی خانه مسکونی ، فضاهای اداری ، تجاری ، تفریحی ، اقامتی و درمانی  در تلاش این است که مکانی از لحاظ معماری ، اصولی و از نظر روانشناسی ، بهبود یافته و کارامد برای هم وطنان در شهر تهران و کرج به صورت حضوری و در موارد خاص به صورت طراحی غیر حضوری در سراسر کشور  ارائه دهد .

برای دیدن نمونه کارهای استودیو طراحی و ساخت تجویدی اینجا کلیک کنید .

 

 

گروه معماری تجویدی با به کارگیری پیمانکاران مجرب هزینه شما را در بازسازی کاهش میدهد . درواقع در تلاش است که با ایجاد اکیپ های متخصص بازسازی شما را به نحوه احسن به پایان برساند. که حس فضایی شما همان باشد که در رویایتان به آن فکر میکنید .

چرا استودیو تجویدی برای بازسازی خود انتخاب کرد؟

ما با بهرگیری از گروه های متخصص و تحصیلکرده با پشتوانه دستاوردهای روز بین الملی در صنعت معماری دنیا کنار شما هستیم .همچنین حضور اکیپ های حرفه ای اجرا با صد ها نمونه کار قابل بازدید و همچنین درصد رضایت مندی بالای مشتریان پیشین تضمینی بر اجرای پروژه شما به بهترین شکل ممکن است…

فاصله شما تا ما فقط یک تماس است.

 

برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

شما باید کدام گروه بازسازی را انتخاب کنید؟

 

شما برای بازسازی خانه خود گروهی رو انتخاب کنید که دارای امتیازات زیر باشد :

-ابتدا مهم بودن سلیقه ی شما و در الوییت گرفتن خواسته و سلیقه شماست . (تحمیل نکردن سلیقه معمار به کارفرما ، امری است که باید معمار به آن توجه کند. زیرا فردی که در آن فضا بعد بازسازی قرار خواهد گرفت ، باید از فضا لذت ببرد و از نظر اصول معماری و کارفرما باید چشم نواز باشد . )

-گروه متخصص و تحصیلکرده با پشتوانه دستاورد های روز بین المللی

-عالم بر تمامی تکنیک های بازسازی و طراحی برای کاهش هزینه شما

-استفاده از افراد متخصص و حرفه ای در اجرا 

-تضمین استفاده از بهترین مصالح و متریال در اجرای بازسازی خانه شما 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *