گالری ما

اطلاعات تماس

اصول دکوراسیون اتاق خواب

در اینجا درباره اصول دکوراسیون اتاق خواب صحبت می کنیم . و تعدادی زیاد عکس اتاق خواب میبینیم تا ایده بگیریم . در اپارتمان های امروزه اتاق خواب ها حداقل متراژ را دارند .

دکوراسیون اتاق خواب مدرن

باید استفاده بهینه از فضای اتاق خواب داشته باشیم . باید جوری طراحی کنیم که هم کاربردی باشد . هم جنبه زیبایی شناسی داشته باشد . هم فرد هنگام استراحت در آن اتاق آرامش داشته باشد .اصول دکوراسیون اتاق خواب

سبک طراحی اتاق خواب

اتاق خواب ها به سبک های متفاوتی طراحی می شود . اگر سبک دکوراسیون منزل مدرن است باید در اتاق خواب از تخت خواب های ساده استفاده کنیم . حداقل تزیینات باید استفاده شود.

دکوراسیون اتاق خواب خاص

 از طیف رنگی خنثی استفاده کرد . تا اتاق سبکی مدرن باشد. وقتی حداقل تزینات را حذف کنیم اتاق خواب ما تبدیل به سبک مینیمال می شود . در سبک مینیمال همه چیز بر اساس کاربرد ان جای گذاری می شود .

دکوراسیون اتاق خواب نورپردازی

میتوان از سبک دکوراسیون شبی شیک برای دکوراسیون اتاق خواب استفاده کرد . این سبک بسیار پر طرفدار بین ایرانی ها است . بعضی افراد اتاق خواب خود را اینگونه دیزاین می کنند . ولی نمیدانند سبک اتاق خواب انها پیرو سبک شبی شیک است .

دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک

نورپردازی اتاق خواب

نورپردازی در اتاق خواب از جمله اصول پر اهمیت است . نور در اتاق باید به گونه ای باشد که آرامش را در فضا ایجاد کند . از نورهای رنگی ابی رنگ به عنوان شب خواب میتوان در طراحی اتاق خوب استفاده کرد .دکوراسیون اتاق خواب بنفش

نور میتواند از طریق پنجره تامین شود . وجود پنجره در اتاق خواب و پرده ساده میتواند حس خوب خورشید را در فضای اتاق خواب ایجاد کند .دکوراسیون اتاق خواب نور

فنگ شویی اتاق خواب

در اینجا اصول دکوراسیون اتاق خواب از نظر فنگ شویی باید به گونه ای باشد که باعث کم یا زیاد شدن انرژی نشود . برای مثال رنگ قرمز رمانتیک است . ولی نباید در اتاق خواب استفاده شود . زیرا ارامش خواب را از ما می گیرد .

رنگ زرد در فنگ شویی نماد قدرت سلامتی است . رنگ سبز نماد رشد و تازگی دارد .

رنگ ابی نشانه تفکر و معرفت است . صورتی جز رنگ هایی است که در فنگ شویی نماد عشق و عاطفه است . نارنجی شادی بخش و هیجان است . و اما رنگ سفید نماد روشنی و پاکی است .دکوراسیون اتاق خواب

براساس فنگ شویی گیاهان نباید در اتاق خواب وجو داشته باشند . زیرا گیاهان حجم زیادی از انرژی یانگ را برانگیخته و جذب می کنند و باعث می شود تعادل و آرامش اتاق خواب تان مختل می شود .

دکوراسیون اتاق خواب در فنگ شویی

 

https://www.pinterest.com/pin/324048135689947108/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *