گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

بازسازی تخصص ماست..

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

در هنگام بازسازی و ساخت ویلا یکی از فکرهایی است که افراد تصمیم به عملی کردن آن دارند . با زندگی شلوغ شهر نشینی در شهر های بزرگ افراد داشتن یک ویلای هر چند کوچک را ترجیح می دهند . در بازسازی خانه های ویلایی قدیمی باید به نکاتی توجه کرد که دراخر پروژه ی خانه ویلایی مورد رضایت کارفرما باشد .

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

امروزه هزینه های خرید و فروش ویلا و ساختمان های ویلایی رو به افزایش است . کسانی که جزو قشر متوسط جامعه هستند رو به خرید ویلاهای قدیمی میارند .

خانه ی ویلای قدیمی

تماس با ما

که این دسته از خانه های قدیمی باید مورد بازسازی قرار بگیرند . در واقع تخریب و ساخت ساختمان ویلا از لحاظ اقتصادی قابل توجیح نیست و میتوان با بازسازی اصولی یک ساختمان مناسب داشت .

بازسازی ویلا خانه های قدیمی

اقلیم

ساختمان های ویلایی اکثرا در اقلیم مرطوب و بارانی ساخته میشوند . اگر ساختمان ویلایی در چنین اقلیمی قرار دارد ، تاسیسات و لوله و کابینت اشپرخانه زودتر پوسیده خواهند شد و باید قابل توجه قرار بگیرد . بخاطر رطوبت زیاد باید از مصالحی و متریال هایی استفاده کرد که تا حد ممکن ضد آب باشند . برای به راحتی زنگ نزنند و مقاومت بالایی در رطوبت از خود نشان دهند .

بازسازی ویلا قدیمی

ویلای شما از بدو ورود خود نمایی میکنید  پس هرگز نمای ویلای خود را فراموش نکنید . اگر بخش نمای ساختمان خود را فرسوده بی روح رها کنید قطعا هر فعالیتی انجام دهید به چشم نمیاد .

بازسازی ویلای قدیمی

 

 

https://www.instagram.com/pedramtajvidi/

در اقدام بازسازی خانه ویلایی میتوان ، فضاسازی محوطه را انجام داد . محوطه سازی را بعد از اصلاح نمای ویلای خود هرگز پشت گوش نیندازید . فضاسازی در محوطه ساختمان ویلایی شما میتواند ویلای را چشم نواز کند . طراحی بر اساس بودجه شما از اهمیت بالایی برخوردار است .  چرا که عدم توجه به ان میتواند منجر به تحمیل هزینه های فراتر از انتظارتان شود . بودجه شما و شناخت از هزینه ها میتوانید در روند و سرعت بازسازی تاثیرمستقیم داشته باشد .

بازسازی ویلایی قدیمی

منابع تصاویر:

https://www.pinterest.com/pin/840625086684806725/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *