گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی دکوراسیون داخلی به رنگ سفید

بازسازی دکوراسیون داخلی به رنگ سفید

طراحی و دکورسیوان داخلی به ظاهر امر ساده به نظر می رسد . اما برای داشتن یک فضای خوب و زیبا و کاربردی باید یه خانه خود را بدست یک متخصص بدهیم . بازسازی دکوراسیون داخلی به رنگ سفید طرفداران بسیار زیادی دارد .

بازسازی دکوراسیون سفید خاص

وقتی که تصمیم گرفتید خانه خود را بازسازی کنید باید به نوع چیدمان دکوراسیون داخلی منزل خود فکر کنید و تصمیم گیری کنید . افرادی که رنگ سفید را برای دکوراسیون منزل خود انتخاب میکنند معمولا ذهنی مدرن و مینیمال دارند .

در دکوراسیون و بازسازی خانه تمام انرژی خود را صرف پذیرایی و نشیمن نکنید . شما در اتاق خواب ها زندگی میکنید و آرامش خود را در اتاق خواب ها جست و جو میکنید باید به فضاهای دیگر هم اهمیت داد .

دکوراسیون رنگ سفید

ویژگی های رنگ سفید

رنگ سفید مخالف سیاهی و تاریکی می باشد . رنگ سفید رنگی مثبت نورانی محسوب می شود .رنگ سفید در روانشناسی نماد جوانی ، عفت ، پاکی است .

کابینت سفید

سفید در خانه نشانه تمیزی ، بهداشتی  ، استریل بودن همه چیز است . از لحاظ بصیری سفید درک بالایی از فضا می دهد . استفاده از رنگ سفید در فضای خانه باعث می شود فضا بزرگ تر دیده شود . ترکیب رنگ سفید با رنگ های گرم احساس شعله وری می دهد .

دکوراسیون سفید بازسازی

دکوراسیون به رنگ سفید

یک اتاق وقتی تماما به رنگ سفید در بیاید . ممکن است جادار بزرگ به نظر برسد اما خالی و سرد است  و بعد از مدتی کسل کننده می شود . برای اینکه فضای ما روح داشته باشد .

 و زیبایی آن در ذهن ما تاثیر مثبت داشته باشد باید از لکه های رنگی استفاده کرد . برای مثال میتوان  از کوسن های رنگی ، گلدان های همیشه سبز و یا تابلوهای رنگی استفاده کرد .

بازسازی نشمین سفید

رنگ سفید بیشتر سبک های مینیمال ، مدرن ، شبی شیک ، ساحلی پر استفاده است .

اگر بخواهیم رنگ سفید را در دیوارها استفاده شود به چند نوع تقسیم می شود باید که در انتخاب آن دقت کنیم . رنگ سفید ساده ، سفید گچی ، سفید استخوانی ، عاجی ، مرمری ، صدفی و … باید با دقت انتخاب کرد و در فضا به کاربرد .

بازسازی طراحی دکوراسیون سفید

 

 

منابع تصاویر : https://www.pinterest.com/pin/59391288821604081/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *