گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی ساختمان های فرسوده

بازسازی ساختمان های فرسوده در سراسر کشور موجب ارتقای امنیت و کیفیت آن می شود. در این مقاله به باسازی ساختمان های فرسوده و نحوه اجرای آن می پردازیم. استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، نوسازی و بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

بازسازی ساختمان های فرسوده در تهران

بازسازی ساختمان های فرسوده، بستگی به سلیقه و سطح انتظارات و خواسته های شما دارد. بازسازی هم در هزینه ها تاثیر گذار است و هم در نوع طراحی موثر می باشد. در بازسازی منزل باید به نکات متعددی توجه کرد که در اینجا به دیوار ها در زمان بازسازی می پردازیم. در واقع دیوار در بازسازی منزل می تواند مشکل ساز باشد این در حالی می باشد که شما نکات اصولی را رعایت نکنید.

بازسازی ساختمان

شرکت های زیادی در زمینه طراحی و معماری فعالیت می کنند اما شما باید به سراغ شرکت معتبر فعال در زمینه بازسازی بروید. بستن قرار داد با شرکت معماری که به صورت ویژه، دارای تجربه های فراوان در زمینه بازسازی می باشد، می تواند اتمام فرآیند بازسازی منزل را تضمین کند.

بازسازی ساختمان قدیمی

شروع بازسازی ساختمان در تهران و کرج برای بعضی افرادی که خانه نوساز خریداری می کنند و مشتاق زندگی مدرن هستند و تصمیم به هوشمند سازی خانه می گیرند، که هوشمند سازی منزل با bms کردن رخ می دهد.

عوامل موثر در بازسازی ساختمان در تهران

عامل دیگری که منجر به نوسازی خانه نوساز می شود، این است که افراد خانواده به علت مهاجرت، ازدواج و یا هر دلیلی دیگر کم یا زیاد می شود و منجر به افزایش اتاق و کم کردن اتاق است که این موضوع منجر به تغییر پلان می شود.

گروه استودیو طراحی ساخت تجویدی تلاش خود را بر این مبنا قرار داده است که به صورت تخصصی در زمینه بازسازی ساختمان در تهران فعالیت نماید و شما را از همه ی هزینه های بازسازی خود آگاه کند تا با آگاهی کامل و چشمانی باز با کیفیت ترین اجناس را برای بازسازی فضای خود انتخاب کنید و در آخر با بهترین هزینه بهترین فضا را در اختیار داشته باشید. ضمن اینکه این مجوعه به طراحی و اجرای ویلا در کردان و کرج نیز مشغول است.

برای اینکه فضای شما بزرگ شود تصمیم به خرابی دیوار می گیرید. به همین سادگی نمی توان این تغییر فضا را ایجاد کرد. قبل از هر اقدامی بید بدانید آیا دیوار باربر است ؟ منظور از دیوار باربر دیواری است که سنگینی و وزنه سقف را تحمل می کند. ضخامت دیوار های باربر به طور معمول 40 سانتی متر می باشد.

بازسازی ساختمان در تهران و کرج | طراحی و اجرای ویلا در کردان و کرج | استودیو تجویدی

نکات موثر در بازسازی دیوار ساختمان

شناسایی دیوار، بررسی مقاومت، بررسی خطوط لوله کشی، اتصالات سیم کشی، تهویه، تخریب صحیح و اصولی دیوار، برداشتن پایه های اضافی در سقف و کف، ایجاد پایه های اتصال جدید در سقف، ترمیم سقف، رنگ آمیزی مجدد سقف و یکدست شدن سقف، ترمیم کف ساختمان یا بازسازی کف پوش، نوعی از پوشش دیوارها در هنگام بازسازی ساختمان در تهران می باشد که بسیار مهم است. در معماری داخلی مدرن از بتن های خاص می توان برای زیبایی دیوارها استفاده کرد.

بازسازی ساختمان در تهران و کرج | طراحی و اجرای ویلا در کردان و کرج | استودیو تجویدی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *