گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی ایرانی

بازسازی تخصص ماست..

بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی ایرانی

بازسازی منزل به دلایل مختلفی می‌تواند به ذهن شما را درگیر کند . فرزندان تازه متولد شده‌ ای داشته باشید . اعضای خانواده‌تان کم کم بزرگ‌تر شده‌اند و یا نیازهای متفاوت ‌تری پیدا کرده‌ اند . از آن ساده‌ تر ممکن است از یکنواختی محیط اطراف خود خسته شده باشید. بازسازی به سبک های متفاوتی صورت می پذیرد. باید اینجا گفت بازسازی منزل به سبک دکوراسیون داخلی ایرانی دوست داران مخصوص به خود و زیادی را دارد .

مشاوره رایگان

 

بازسازی سبک ایرانی

ویژگی های سبک دکوراسیون داخلی ایرانی

بهترین انتخاب سبک در دکوراسیون داخلی سبک ایرانی است . زیرا با اصالت این سبک میتوان ویژگی های آریایی بودن و ایرانی بودن را نمایان کرد . البته بسیاری از افراد مخالف سبک ایرانی هستند . قبلا هم ذکر شد هر سبک علاقه مندان خود را دارد .

طراحی مناسب

محاسبات دقیق

قرینه بودن

فرم درست پوشش

ایوان های بزرگ

ستون های بلند

تزیینات

رعایت مسائل فنی و علمی

همه این موارد ویژگی های منحصر به فرد سبک ایرانی می باشد . که هر یک در کمال سادگی جلوه گر شکوه سبک ایرانی است .

بازسازی سبک ایرانی

استفاده از ظروف به عنوان اکسسوری می تواند آن حس نوستالژی را در فضای خانه ی ایرانی شما زنده کند . کنار گذاشتن ظروف مدرن و استفاده از مس و نقره و سفال میتواند اکسسوری های خاص خانه شما باشد .

 

 

وقتی تصمیم به بازسازی به سبک دکوراسیون داخلی میگیرید . میتوانید به تعدا کم طاقچه به دیوارها اضافه کنید که در چیدمان ایرانی بسیار تاثیر گذار هستند .

نقش فرش در چیدمان سبک دکوراسیون داخلی ایرانی

فرش یکی از شاخص ترین عنصر در معماری ایرانی است . خیلی از کشورهای دنیا ایران  را با فرش و نقوش آن می شناسند . به علت این که تنوع فرش در فرش های ایرانی بسیار زیاد است  میتوان مطابق سلیقه و رنگ چیدمان منزل خود   به راحتی استفاده کرد . از زیبایی فرش فقط برای پوشش زمین استفاده نکنید . تابلو فرش ه با نقش های زیبا میتواند فضای شما را خاص و با ارزش کند .

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *