گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل به سبک شبی شیک

بازسازی تخصص ماست..

 

بازسازی منزل به سبک شبی شیک

بازسازی داخلی منزل می تواند نیازهای یک خانواده را برطرف کند . در واقع بازسازی میتواند کیفیت زندگی را بهبود ببخشد . سبک های مختلف در معماری باعث می شود افراد مطابق شخصیت و ویژگی های فردی خود فضای منحصر به فرد خود  را داشته باشد .بازسازی منزل به سبک شبی شیک یکی از سبک هایی است که ایرانی ها طرف دار آن  است .

بازسازی سبک شبی شیک

سبک دکوراسیون داخلی شبی شیک

در این سبک اولین چیزی که به ذهن ادم میرسد نام عجیب این سبک است . شبی شیک در لاتین به معنی ژنده پوش با کلاس ترجمه می شود . درواقع به ان برمی گردد که دکور های قدیمی که رنگ و لعاب گرفته اند و تزیین شده اند جز عناصر اصلی این سبک است .

بازسازی شبی شیک اتاق

ویژگی سبک شبی شیک

احیا کردن مبلمان قدیمی و بازگشت ان ها به چرخه دکوراسیون داخلی منزل شما بسیار حس جذاب دارد و در واقع یک امر اقتصادی هم در این سبک است . تهیه یک میز خراش خورده که با چوب ارزان قیمت ماج تهیه شده است کار سختی نیست . وجود چنین مبلمان و اکسسوری هایی که از دل طبیعت امده اند حس خوب و دلنشینی به افراد خواهد داد .بازسازی شبی شیک نشیمن

استفاده از رنگ های روشن در این سبک امری مهم است رنگ های پاستلی روشن که ارامش بخش فشا هستند . استفاده از پارچه های رو مبلی به رنگ های روشن و ابی روشن و صورتی روشن بسیار دلنشین است .

بازسازی شبی شیک تخت

قدم بعدی استفاده از اینه های قدی که گذشته های دور در خانه های مادر بزرگ ها بسیار استفاده میشد . این نوع اینه های کلاسیک در خانه های ایرانی به صورت قاب های منبت کاری شده و حتی دست ساز به وفور یافت میشود . وجود این اینه های قدی در سبک شبی شیک باعث پر نور تر شدن بصری فضا می شود .

بازسازی شبی شیک مبل

استفاده از سایه روشن های ابرنگی در دیزاین اتاق خواب میتواند فضای عاشقانه ای ایجاد کند . رنگ های ابرنگی کم رنگ ویژگی جدا نا پذیر این سبک است که حتما در بازسازی خود باید ان را در نظر بگیرید .بازسازی شبی شیک اشپزخانه

اکسسوری های قدیمی در سبک شبی شیک میتواند حجت را در منزل شما تمام کند . استفاده از گلدان های چینی گل قرمز بر روی میز ، یا استفاده از تابلوهای دست بافت کوچک قدیمی میتواند حس خوب سبک دکوراسیون شبی شیک را چندین برابر کند .

https://www.pinterest.com/pin/295900638001741308/

 

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *