گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی منزل صفر تا صد

بازسازی تخصص ماست…

 

بازسازی منزل

نوسازی در بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است . در این جا باهم در مورد بازسازی منزل صفر تا صد صحبت میکنیم و اطلاعاتی در بازه ی بازسازی در اختیار شما قرار می دهیم .

بازسازی ساختمان علاوه بر این که بخش ظاهر ساختمان مانند تغییر کاغذدیواری ، رنگ ،پارکت باید به بخش تاسیسات حتما توجه کرد . زیرا زیرسازی در نوسازی منزل مسکونی امری مهم است. اگر نادیده گرفته شود عواقب در راه خواهد داشت .بازسازی متزل صفر تا صد بعد

بازسازی منزل صفر تا صد

وقتی شما تصمیم به بازسازی منزل خود می گیرید باید مراحلی را طی کنید در اینجا به طور مختصر به ان میپردازیم .

ابتدا باید با یک تیم طراحی و اجرا که متخصص در بازسازی هستند بپردازید . به شرکت معماری اقدام به تعیین نیاز ها و نقشه های کلی میکند . سپس محاسبه بودجه شما ، یعنی بودجه شما چقدر از نیازهای شما را پاسخ گو است .

سپس تخریب فضای داخلی یا نمای خارجی ، و کنترل تاسیسات ، لوله کشی ها و سیم کشی های برق که امری بسیار مهم در بازسازی است . ساخت قسمت های مورد نیاز و طراحی شده توسط گروه مهندسی گچ کاری های سقف و جاهایی که تخریب شده است .

در اخر نورپردازی و روشنایی فضا ها باید مورد بررسی و اجرا قرار گیرد . رنگ امیزی فضاها کاغذدیواری ، اجرای کف پوش مرحله بعدی میباشد . جایگذاری قرنیز ها و تعویض قرنیز ها با قرنیز قبلی و در اخر مرحله به چیدمان و دیزاین نهایی میرسد .

تمام مراحلی که نام بردیم دارای بخش های مهم به خود هستند که باید با دقت انجام شوند تا در نهایت یک بازسازی عالی داشته باشیم . وقتی بازسازی صفر تا صد میگوییم که تمامی موارد بدون هیچ گونه خطایی  انجام پذیرد .بازسازی منزل صفر تا صد دو

مشاوره با یک شرکت بازسازی

استودیو طراحی و ساخت تجویدی با تجربه تخصصی در زمینه بازسازی و طراحی داخلی و اجرا و به کارگیری نیروهای متخصص و مهندسین زبده ، با بهرگیری از گروه های مختلف پیمانکاری در شهر کرج و تهران میتواند در زمان شما و هزینه شما صرفه جویی کرده و فضای منزل شما را مطابق خواسته و نیازهای شما بازسازی کند. به شما عزیزان مشاوره رایگان و اطمینان میدهد که چیزی که در ذهن خود دارید و به آن می اندیشید به واقعیت بپیوندد.

 

پدرام تجویدی

 

https://www.instagram.com/p/B9meeQYDbu4/

بازسازی منزل صفر تا صد داخلی

https://www.instagram.com/p/B8oqCmrD8Vr/

منابع :

https://www.pinterest.com/pin/485474034834992084/

https://www.pinterest.com/search/pins/?rs=ac&len=2&q=%D8%B1%D9%86%DA%AF%20%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1&eq=%D8%B1%D9%86%DA%AF&etslf=6206&term_meta[]=%D8%B1%D9%86%DA%AF%7Cautocomplete%7C6&term_meta[]=%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%7Cautocomplete%7C6

نویسنده : پدرام تجویدی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *