گالری ما

اطلاعات تماس

دکوراسیون داخلی پذیرایی

در این مطلب قصد داریم به دکوراسیون داخلی پذیرایی بپردازیم. استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

دکوراسیون داخلی امروزه برای همه قابل اهمیت است. انتخاب نوع سبک دکوراسیون، نحوه چیدمان، نورپردازی جز مسائلی است که هنگام طراحی دکوراسیون ذهن افراد را مشغول می کند. دکوراسیون داخلی پذیرایی برای افراد مهمتر است.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

در دکوراسیون داخلی پذیرایی باید به نکاتی توجه کرد که فضای پذیرایی و نشیمن اصولی و زیبایی بصیری داشته باشد. استفاده از آینه در نشیمن بستگی به نوع سبک طراحی شما دارد. که این مورد میتواند به دیزاین فضای شما کمک بسیاری نماید. اگر نشیمن کوچکی دارید استفاده از اینه های دکوراتیو بر روی یکی از دیوارهای نشیمن میتواند راهکار مناسبی برای بزرگتر نشان دادن فضای شما شود.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

استفاده از اینه در پذیرایی میتواند حس تجمل را در فضا القا کند. اگر سبک طراحی پذیرایی شما نئوکلاسیک و کلاسیک باشد می تواند به اصول طراحی این سبک کمک کند. در واقع فضا چشم نوازتر می شود.

بازسازی نشیمن

دکوراسیون داخلی پذیرایی و نشیمن شبی شیک

نورپردازی در دکوراسیون پذیرایی

نورپردازی در پذیرایی بسیار امری مهم است، نور باید به گونه ای باشد که فضا را کاملا روشن کند و ترکیب نورهای مهتابی و افتابی باید به درستی صورت پذیرد. پذیرایی یکی از فضاهای مهم در منزل می باشد، زیرا افراد خانواده زمان زیادی را در بخش پذیرایی و نشیمن خانه به سر می برند. اگر فضا و محیط درست از لحاظ کاربردی بودن و روانشناسی رنگ طراحی نشده باشد می تواند به مرور زمان بر روحیه افراد تاثیر گذار باشد.

دکوراسیون داخلی پذیرایی | طراحی و اجرای ویلا در چهارباغ و کردان | استودیو معماری تجویدی

اکسسوری عنصری می باشد که می تواند در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی شما تاثیر مستقیم بگذارد. ضمن اینکه میتوانید از اباژورهای مدرن گل طبیعی، نورپردازی در سقف، لوستر، شمع متناسب با طیف رنگی پذیرایی خود استفاده کنید. دیوار پشت تلویزیون میتواند به فضای شما جلوه ی خاصی ببخشد. برای داشتن بهترین زاویه دید در اتاق آن را در جلوی اتاق و یا در مرکز قرار دهید تا افراد بتوانند از هر گوشه اتاق به راحتی به تماشای ان بپردازند. تلویزیون در نشیمن را می توان در بین قفسه هایی از دکور های زیبا یا اکسسوری،کتاب  یا دو تابلو مینیاتور ی ارزشمند جایگذاری کرد.

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *