گالری ما

اطلاعات تماس

دکوراسیون داخلی اشپزخانه

در این مقاله به بررسی دکوراسیون داخلی آشپزخانه می پردازیم. داشتن اشپزخانه بزرگ برای خانم ها می تواند یک آرزو باشد. اما در اینجا می توان گفت اشپزخانه ای با متراژ کم را می توان طوری طراحی کرد که بسیار کاربردی باشد. در این مقاله به دکوراسیون داخلی آشپزخانه می پردازیم. استودیو طراحی ساخت معماری تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه

استودیو معماری تجویدی

دیوارهای آشپزخانه خود را به رنگ روشن تغییر دهید تا بزرگتر دیده شود. با اکسسوری های مناسب اشپزخانه می توانید اشپزخانه خود را زیبا و دلنشین کنید.

دکوراسیون داخلی اشپزخانه مدرن

با استفاده از از نورهای خطی یا ریسه ای در زیر کابینت های دیواری خود میتوانید نور را در اشپزخانه خود کنترل کنید. سعی کنید از سبک دکوراسیون داخلی مدرن مینیمال برای اشپزخانه کوچک خود استفاده کنید تا بزرگتر دیده شود.

دکوراسیون داخلی اشپزخانه چوب

بازسازی اشپزخانه

رنگ مشکی را در فضای کوچک فراموش کنید. فقط از خط و خطوط  به رنگ مشکی مجاز می باشید استفاده کنید. از بین کابینتی اینه ای استفاده کنید. می توانید برای پشت سینک به طول سینک از این نوع بین کابینتی استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی اشپزخانه

اشپزخانه بزرگ

وقتی آشپزخانه ی شما از فضای بزرگی برخوردار است باید توجه به نحوه دکوراسیون داخلی آن نمایید تا چشم نواز باشد. سعی کنید با توجه به سبک طراحی داخلی خود اشپزخانه خود را لوکس دیزاین کنید.

استودیو معماری تجویدی

استفاده از جزیره برای اشپزخانه های بزرگ بسیار کاربردی و دارای زیبایی بصری می باشد. استفاده از قفسه های کاربردی برای وسایل اشپزخانه میتواند به جذابیت محل طبخ غذای شما کمک نماید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه | بازسازی ساختمان اداری ، آپارتمان و شرکت در تهران |

زمانی که فضای شما بزرگ باشد دست شما در ترکیب مصالح نیز باز خواهد بود. اگر آشپزخانه شما دارای پنجره است می توانید از پرده های بلند استفاده کنید تا ارتفاع اشپزخانه شما نیز بلندتر دیده شود.

نکات مهم در اشپزخانه

یکی از مواردی که در طراحی اشپزخانه باید رعایت شود، رعایت اندازه های استاندارد بین کابینت ها و فضاهای داخلی کابینت ها می باشد. عرض راه رو یا پیش خوان اشپزخانه باید حداقل 06/1 متر باشد. راه های عبور حداقل باید 9/0 متر باشد. ضمن اینکه رعایت مثلث کار در اشپزخانه باعث می شود کار در اشپزخانه برای افراد بسیار راحت باشد. یعنی ارتباط بین یخچال، گاز و سینک به صورت مثلثی باشد که نزدیک به هم باشند.

استودیو طراحی ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

اینستاگرام استودیو طراحی معماری تجویدی

دکوراسیون داخلی آشپزخانه | بازسازی ساختمان اداری ، آپارتمان و شرکت در تهران |

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *