گالری ما

اطلاعات تماس

چگونه خانه قدیمی را بازسازی کنیم ؟

همه افراد با این سوال رو به رو هستند که چگونه می توانند خانه قدیمی خود را در تهران بازسازی کنند؟ با تغییر شیوه زندگی خانواده به اصطلاح تغییر life style  و همینطور تعمیر و نگهداری خانه بازسازی و نوسازی اتفاق می افتد و یا تصمیم بر بازسازی یک خانه گرفته می شود. استودیو طرح و ساخت معماری تجویدی با به روز ترین روش، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. بازسازی تخصص ماست ..

نکات مهم در بازسازی خانه در تهران

یکی از عواملی که افراد اقدام به بازسازی خانه های قدیمی می کنند، افزایش قیمت خانه های نوساز می باشد. خانه ها نیز مانند یک ماشین، نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، اگر با این دید به خانه ها نگاه کنید، بعد از تعمیر و نوسازی می توانید حداکثر استفاده را از خانه ی قدیمی خود داشته باشید.

خانه قدیمی چونه بازسازی کنیم

توجه به تاسیسات در خانه های قدیمی و اصلاح آن ها امری بسیار مهم است.

بازسازی خانه قدیمی مینیمال

بررسی لوله کشی و سیستم برق در آشپزخانه و در صورت مشکل به رفع مشکل پرداختن یک امر بسیار حائز اهمیت می باشد.

بازسازی خانه های قدیمی قبل و بعد

یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در بازسازی، انتخاب شرکتی است که بتواند بهترین طراحی را برای شما انجام دهد. در واقع ایده پردازی در بازسازی خانه های قدیمی می تواند از پتانسیل های قدیمی شما به بهینه ترین حالت ممکن استفاده کند.

بازسازی خانه قدیمی در تهران | بازسازی آپارتمان و شرکت در تهران | استودیو معماری تجویدی

بازسازی نشیمن خانه قدیمی در تهران

در بازسازی نشیمن و پذیرایی کاربردی بودن و زیبایی در هنگام طراحی نکته ای اساسی می باشد که باید در بازسازی به آن پرداخت. هنگام بازسازی در نظر داشته باشید که محل قرار گیری کمد دیواری در اتاق خواب بسیار مهم است زیرا باید اتاقی کاربردی داشته باشیم.

بازسازی خانه قدیمی در تهران | بازسازی آپارتمان و شرکت در تهران | استودیو معماری تجویدی

گروه استودیو معماری تجویدی با بهرگیری از گروه های متخصص و تحصیلکرده با پشتوانه دستاوردهای روز بین الملی در صنعت معماری دنیا کنار شما هستیم .همچنین حضور اکیپ های حرفه ای اجرا با صد ها نمونه کار قابل بازدید و همچنین درصد رضایت مندی بالای مشتریان پیشین تضمینی بر اجرای پروژه شما به بهترین شکل ممکن است… برای بازسازی آپارتمان ، شرکت و ساختمان اداری در تهران با مجموعه تجویدی در ارتباط باشید.

فاصله شما تا ما فقط یک تماس است.

برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید.

اینستاگرام گروه استودیو معماری تجویدی

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *