گالری ما

اطلاعات تماس

سبک دکوراسیون داخلی مینیمال

در این مقاله به سبک دکوراسیون داخلی مینیمال در ویلا خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

سبک دکوراسیون داخلی مینیمال

امروز در اینجا قصد داریم راجع به یکی از معروف ترین سبک های دکوراسیون داخلی صحبت کنیم . سبک دکوراسیون داخلی مینیمال .

واژه مینیمال یا مینی مال واژه ای لاتین در معنای حداقل است و باتوجه به محل کاربرد آن، استفاده از حداقل‌هاست که این سبک را به ساده گرایی معروف کرده است. این سبک زاییده هنرمندان روس است که در واقع پیشگامان این سبک استفاده از رویکرد “کمترین، بیشترین استبا تاکید بر شکل و ظاهر ساده مبلمان و دکوریجات و ضرورت و کارایی آن‌ها در چیدمان منزل، فضایی ساده، آرام و محیطی منظم و بدون در هم ریختگی به وجود می‌آوردند که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

برای بهتر متوجه شدن معنا و مفهوم سبک دکوراسیون داخلی مینیمال با ما همراه باشید.

مینیمال خاص دکوراسیون

سبک  مینیمال در اتاق خواب

استفاده از رنگ روشن در اتاق خواب، یکی از بهترین راهکارهای تشخیص این سبک است. اما به این معنا نیست که اگر در اتاق خوابی از رنگ سفید استفاده شده بود، قطعا اتاق باسبکی مینیمال طراحی نشده است.بازسازی آپارتمان در کرج

بازسازی سقف خانه

در کنار رنگ سفید دیواری بدون الگو، به همراه قاب عکس با نقاشی میانه به شرطی که دیوار را از سادگی دور نکند و باعث ایجاد زاویه دید شلوغ نشود.

بازسازی شرکت در کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

استفاده از پنجره و پرده مناسب (پرده های نازک مثل تور سفید) و رنگ بندی درست، از دیگر نکات قابل توجه در اتاق خواب با سبک مینیمال می‌باشد. اولویت ما در طراحی استفاده از نور طبیعی است اما برای تامین نور در شب، استفاده از نورهای مسطح که غیرمستقیم هستند و با بلاکر تابیده می‌شوند.

باز سازی شرکت در تهران ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

بلاکر

نوعی محافظ و فیلتر نور است که با تنظیم سطح تابشی نور لامپ‌ها باعث می‌شود یک نور ملایم و لطیف به فضای اتاق تابیده شود و روشنایی یکدست و یکنواختی را به وجود آورد.

استودیو طرح و ساخت تجویدی ، باسازی شرکت در تهران

در اتاق خواب مینیمال استفاده از لوستر توصیه نمی‎شود، به همبن علت از نورهای نقطه ای مثل هالوژن استفاده می‌شود.

در اتاق سرویس تخت خواب از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به آن توجه کرد، رنگ سرویس خواب نباید تفاوت فاحشی با دیگر رنگ های اتاق داشته باشد و دارای المان های مینیمالیستی باشد. برای رو تختی از رنگ های ملایم استفاده کنیم مثل سفید یا کرم …چیدمان کلی اتاق باید دارای خطوط شکسته و منظم باشد که کلیات اتاق شلخته یا شلوغ نشود.

طراحی و اجرای ویلا

به این نکته  توجه کنید که هر چه خلوت‌تر بهتر، پس از حداقل وسایل استفاده کنید و برای کف اتاق بهتر است از کفپوش یا پارکت های مناسب استفاده کرد، فرش خیلی توصیه نمی‌شود.

برای دکوراتیو کردن فضا بهتر است به سمت نصب تلوزیون با آباژور هایی ایستاده نروید، زیرا باعث بر هم زدن ترکیب منظم اتاق می‌شود. اگر مایل به استفاده از مبلمان در اتاق هستید، مبلمان‌های راحتی یا صندلی‌های پارچه ای که فضای کمتری را اشغال می‌کنند بهترین انتخاب است.

طراحی و اجرای ویلا

درسبک مینیمال استفاده از گلدان های شیشه ای یا سرامیک سفید بسیار توصیه می‌شود.

https://www.instagram.com/p/B9ew9Qzj-Td/

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.google.com/search?q=minimal+interior+design&sxsrf=ALeKk03TCxJvxhBt88e9EF122vTsNBjYIA:1597127196193&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiLosK5wpLrAhXKyqQKHXhxCasQ_AUoAXoECA8QAw&biw=1920&bih=1040#imgrc=_OduAqslZKBcYM

https://www.google.com/search?q=minimal+interior+design&sxsrf=ALeKk03TCxJvxhBt88e9EF122vTsNBjYIA:1597127196193&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiLosK5wpLrAhXKyqQKHXhxCasQ_AUoAXoECA8QAw&biw=1920&bih=1040#imgrc=lzqXoBtb01fJlM

https://www.pinterest.com/pin/211809988711140970/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *