گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی ویلا و باغ

در این مقاله به طراحی ویلا و باغ خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

طراحی ویلا و باغ اگر زمین کوچکی دارید نگران نباشید چون مزایایی زیاد دارد. این کوچک بودن برای داشتن فضاهای دنج جمعی در طبیعت، نورپردازی مبلمان رنگی گیاهان رونده، تاب های کوچک یک نفره همه اینا ابزار هایی هستند که به طراحی و یلا و باغ شما کمک می‌کند.

باغ طراحی ویلا

بعضی از افراد فکر می‌کنند که با کاشتن گل و گیاه و بوته ها درختان متفاوت می‌تواند یک باغ ویلا خاص داشته باشند. در صورتی که این فکر کاملا اشتباه است مخصوصا باید اصولی و علمی قدم بردارید.

طراحی باغ و ویلا

برای طراحی محوطه ویلای خود نباید سبک غیر مرتبط با داخلی ویلا انتخاب کرد.

باغچه طراحی

انتخاب خاک مناسب برای محوطه سازی باغ ویلا

طراحی ویلا و باغ | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی شرکت و ساختمان اداری در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

ایجاد نهر در محوطه ی باغ ویلا بسیار دلشنین است. به صورت کلی وجود آب آبنما‌ و استخر حوض یا نهر در باغ های ایرانی یکی از مهم ترین عوامل در طراحی باغ ویلا می‌باشد.

محوطه طاحی باغ ویلا

تماس با ما

کف سازی در محوطه سازی باغ ویلا باید با دقت در انتخاب مصالح و یا متریال انجام پذیرد. زیرا استفاده نکردن از مصالح بوم آور می‌تواند متناسب اقلیم نباشد.

طراحی ویلا و باغ | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی شرکت و ساختمان اداری در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

نور پردازی در حیاط امری مهم است، شما می‌توانید با نورپردازی صحیح در شب آرامشی خاص حیاط دنج خود ایجاد کنید.

طراحی ویلا و باغ | اجرای ویلا در کردان ، بازسازی شرکت و ساختمان اداری در تهران و کرج ، استودیو طرح و ساخت تجویدی

باغ ها ایرانی همیشه در طول تاریخ دارای گیاهان و پوشش گیاهی زیادی بوده است.

 

https://www.instagram.com/p/CCbYuSTDszs/

از تاثیر درختان و پوشش گیاهی غافل نشید.  به تناسبات رنگ گیاهان و مصالح ساختمانی توجه بیشتری کنید. ترکیب رنگ قهوه ای با رنگ سبز درختان، می‌تواند بسیار چشم نواز باشد. سعی کنید کف پوش و سنگ های باغ را با توجه به طیف رنگی اطراف ان انتخاب کنید.

نکته قابل توجه در طراحی باغ ویلا سنتی استفاده از شیشه های رنگی است که فضای داخلی را تلطیف می‌کند.

از انتخاب نوع مبلمان گرفته تا اجرای صحیح استخر، یکی از مهم ترین عناصری که در طراحی باغ ویلا به آن باید توجه کرد طراحی فضای دروهمی برای نشستن در فضای سبز است که می‌توان از مبلمانی از جنس چوب آموینیوم استیل ضد زنگ استفاده کرد.

در بعضی از طراحی باغ ویلا با تعبیه آتش دان فضای صمیمی دور اتش نیز طراحی می‌شود.

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/855824735420042836/

https://www.google.com/search?q=garden+vila&sxsrf=ALeKk00oMYwMlTLMvzG64Dekcuudi5hsfw:1595313483909&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiA0I3s3d3qAhUO9aQKHQRUAe4Q_AUoAXoECA0QAw&biw=1920&bih=1040#imgrc=X9vEpitLLSWcEM

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *