گالری ما

اطلاعات تماس

بازسازی ساختمان اداری

در این مطلب قصد داریم به مقوله بازسازی ساختمان اداری بپردازیم. دفاتر اداری به مروز زمان و مراجعه زیاد مشتری و ارباب رجوع نیاز به مرمت پیدا می‌کنند. به همین جهت باید به متخصصین بازسازی ساختمان اداری مراجعه کنید. زیرا شرکت های معتبری که در این زمینه فعالیت می کنند برای هر فیلدی، متخصصین مربوط به همان فیلد را دارند. به این معنا که شخصی که برای بازسازی ساختمان مسکونی تبحر دارد در زمینه بازسازی ساختمان اداری نباید به او مسئولیت یا پروژه ای ابلاغ شود. استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

مراحل بازسازی ساختمان اداری

نکته مهمی که در رابطه با این امر وجود دارد این است که هر شخصی باید در زمینه کاری خود پروژه قبول کند و این نکته بسیار حائز اهمیت است که سلیقه و چیدمان و حتی دکور بندی در بخش مسکونی با اداری کاملا متفاوت باشد و این موضوع در انتخاب یک متخصص ماهر بسیار مهم است. اینکه بدانیم کسی که دفتر کار خود را برای بازسازی به دست وی سپرده ایم در کار خودش خبره و ماهر است موجبات آرامش فکری ما را فراهم می نماید. در ابتدا می بایست تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی نمایید. از کارفرما سوال کنید که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد.

از همه مهمتر اینکه بدانیم در هر کدام از این موقعیت ها چه کسانی قرار است قرار بگیرند. برای مثال طراحی محلی که منشی قرار دارد با طراحی اتاق کنفرانس از جهت میزان نورپردازی و طرح دیوارها و در کل دکوراسیون چیدمان بسیار متفاوت است. بنابراین در درجه اول لوکیشن ها را معین نمایید. در مراحل بعدی به این نکته خواهیم پرداخت که نور ورودی محیط از کدام سمت است و نورپردازی داخلی به چه شکلی باید انجام شود، در بعضی از ساختمان های اداری نیاز به نصب پارتیشن و یا پرده خواهید داشت، که با توجه به مهندسی محیط و اینکه دقیقا در کجای دفتر به چه نوع جدا کنندهای نیاز است، آنها را نیز تهیه کرده یا سفارش دهید تا در طی مراحل بازسازی و تعمیر ساختمان این وسایل نیز به دست ما برسد.

بازسازی ساختمان اداری | بازسازی منزل و شرکت در کرج | استودیو معماری تجویدی

روند کار بازسازی‌ساختمان‌اداری

در بعضی از موارد یکسری پیشنهادات برای فضاهای اداری می باشد که به کارفرما توصیه می کنیم در صورت موافقت وی برای انجام آنها در محیط اقدامات لازم صورت گیرد. برای نمونه یکی از مواردی که در بیشتر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه می باشد. یا در برخی ادارات پیشنهاد می شود برای شادابی و طراوت بخشیدن به محیط، از تعدادی گلدان متنوع استفاده شود. تمام این نکات بسته به نظر کارفرما در محیط اداری و طی مراحل بازسازی ساختمان اداری اعمال خواهد شد. شرکت معماری تجویدی با داشتن نیروهای کار آزموده و متخصص در امر دکوراسیون منزل، بازسازی ساختمان، بازسازی منزل، طراحی ویلا، بازسازی آپارتمان، پاسخگوی تمام نیاز های شما در امر معماری و بازسازی ساختمان می باشد.

درباره تجویدی

استودیو طراحی و معماری تجویدی با به روز ترین متد در زمینه، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرا ویلا در کردان و چهارباغ ، بازسازی آپارتمان ، منزل و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد. برای دریافت خدمات، با کارشناسان ما در گروه استودیو بازسازی و معماری ویلای تجویدی تماس بگیرید.

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *