گالری ما

اطلاعات تماس

دیزاین خانه های لاکچری

در این مقاله به طراحی ویلا و باغ خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

دیزاین خانه های لاکچری

  در این مقاله درباره دیزاین خانه های لاکچری luxury  صحبت میکنیم .اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم لاکچری یا لوکس طراحی کردن منزل مسکونی یعنی از متریال ها و مبلمان گران قیمت استفاده کردن است . لوکس یا لاکچری یعنی تجملگرایی گران قیمت .

لاکچری

یکی از فاکتورهای مهم در طراحی خانه های لاکچری این است که علاقه صاحب خانه را مد نظر بگیریم برای مثال یک فرد دوست دار تابلوهای گران قیمت است و باید دیزاین خانه این فرد به طوری طراحی گردد که حول محور تابلو ها باشد . درواقع ارزش صاحب خانه را به معرض چشم قرا میدهیم .

https://www.instagram.com/p/CDMFHc8jtHb/

خانه لوکس

طیف رنگی در خانه های لاکچری

در دیزاین منزل مسکونی رنگ های هستند که به رنگ های لوکس و لاکچری معروف هستند . مانند رنگ سبز کله غازی ، بنفش ، سورمه ای طلایی که متناسب با سبک طراحی خود که دیزاین شما کلاسیک است یا مدرن از دردیزاین منزل خود با درصددهای متفاوت استفاده کنید .

خانه لوکس

بعضی افراد بر این باور هستند که خانه لاکچری مستلزم این است که حتما باید از سبک کلاسیک استفاده کرد . اما این طرز تفکر اشتباه است . بالا توضیح دادیم منظور از لاچری اجناس و مبلمان گران قیمت و دارای ارزش مالی است نه این که یک مبل طلایی کلاسیک .

منزل لاکچری و لوکس

استفاده از سنگ های طبیعی د رخانه های لاکچری باعث میشود کفسازی خاص و منحصر بفردی داشت .

پله لوکس

خانه لوکس  ایرانی میتواند با تابلو ها مینیاتور ، فرش های دستبافت ، مبلمان معرق و منبت ، ظروف نقره تعریف شود .

لاکچری دیزاین

برای دیوار پوش ها میتوان از مخمل کوب ها استفاده کرد یا اگر به سبک دیزاین داخلی منزل متناسبت داشته باشد میتوان از پتینه کاری استفاده کرد .

نشیمن لوکس

در خانه های لوکس معمولا از استخر سرپوشیده استفاده میکنند که معمولا منحصر به فرد فضا طراحی میگردد . در واقع در دیزاین خانه های لوکس و لاکچری باید تمامی امکانت فراهم باشد .

خانه لاکچری خاص

استفاده از گلدان و گیاهان میتواند به این فضاها جلوه ی بی نظیری ببخشد .

لاکچری منزل مسکونی

معمولا در طراحی خانه های لوکس میتوان نیم طبقه اضافه کرد یا “>دوبلکس طراحی کرد که بسیار تاثیر گذار است .

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر :

https://www.pinterest.com/pin/313281717830094061/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *