گالری ما

اطلاعات تماس

هزینه طراحی ویلا

در این مقاله به هزینه طراحی ویلا خواهیم پرداخت.  استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

هزینه طراحی ویلا

آیا از طرح ویلای خود خسته شده اید؟ آیا قصد طراحی ویلای لوکس و جدیدی را دارید؟ اگر هزینه طراحی ویلا برای شما سوال شده است، با ما تا انتهای مطلب همراه باشید. هزینه طراحی  ویلا برای تحقق آن چه در ذهن و آرزویمان است، قدمی برمی داریم و به سراغ خرید ویلا می رویم ولی آن چه در ذهن ما نقش بسته با واقعیت ساخت ویلا متفاوت است و کسانی که در ساخت ویلا فعالیت دارند دارای رویکرد اقتصادی هستند.

هزینه طراحی ویلا

 مراحل طراحی و ساخت ویلا

1. ارائه ایده کارفرما به طراح و رئد به مرحله ساخت و اجرا

2. دریافت مجوز ارگان های زیربط

3. عقد قرارداد با مجری و آماده سازی سایت

4. شروع عملیات ساخت

بودجه ی ویلا

مراحل ساخت به این صورت می‌باشد که ابتدا فونداسیون – اجرای اسکلت – سفت کاری – نازک کاری و نماسازی می باشد.

هزینه ویلاسازی

*مهم‌ترین بخش ساخت ویلا (محوطه سازی) می‌باشد.

توجه داشته باشید طراحی ویلا تنها شامل ساختمان اصلی که به عنوان مرکز سقف از چهار طرف نما دارد، نیست. طراحی شامل: طراحی نما – طراحی نمای ساختمان – محوطه سازی – و در برخی موارد (ساخت زمین بازی – ساخت استخر.سونا و جکوزی) است.

پس قیمت ساخت ویلا شامل: هزینه طراحی پلان – هزینه‌طراحی‌ویلا – هزینه‌طراحی محوطه – هزینه طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و …می باشد.

https://www.instagram.com/p/CCY7CcKDGkh/

برای دیدن نمونه کارها اینجا کلیک کنید .

فاکتورهای تاثیرگذار در طراحی ویلا

هزینه نقشه برداری از زمین – هزینه دریافت مجوز از شهرداری – هزینه کارشناسی محوطه – هزینه طراحی پلان و نما با تعرفه نظام مهندسی – هزینه پرداختی بابت ثبت اسناد –مالیات – کارگران ساختمانی –  هزینه بابت طراحی روف گاردن و سیستم های هوشمند و نورپردازی – هزینه طراحی سازه – دستمزد متره و برآورد.

عواملی تاثیرگذار بر قیمت: میزان مساحت زیربنا – نوع توپوگرافی زمین – منطقه ساخت – مساحت موجود برای محوطه و خواسته های متفاوت کارفرما

ویژگی طراحی ویلا مدرن : شادابی و طراوت و تعلق به آینده – بدون تاریخ مصرف و دارای پتانسیل اقتصادی و تکنولوژی محور

ویژگی طراحی کلاسیک :تقارن و نظم و تناسیات هندسی

استودیو طرح و ساخت تجویدی با به روز ترین متد، بازسازی شرکت ، طراحی و اجرای ویلا در کردان ، بازسازی آپارتمان و ساختمان اداری در کرج و تهران با بهترین کیفیت پروژه‌های شما را پیش از ساخت و صرف هزینه به واقعی ترین شکل ممکن به شما نمایش می‌دهد.

منابع تصاویر:

https://www.pinterest.com/pin/391672498812862680/

test test
admin_manager

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *